11 kwietnia 2011

Ostatni pokój - wersja pierwsza (archiwum grudniowe)


Nie przedstawiałam Wam jeszcze jednego pokoju w Magicznym Domku. Jest to malutki pokoik mieszczący się na samym końcu mieszkania, za sypialnią.

Przed wojną, w ostatnim pokoju były kręte schody i pokoik dla służby. W moim dzieciństwie pokój należał do mojego brata. Nie mogłam tam wchodzić bez pozwolenia, jednak gdy nie było mojego brata w domu, uwielbiałam tam myszkować po kątach.

Babcia, gdy mieszkała sama, miała tu małą spiżarnię. A gdy na samym początku wprowadziłam się do Magicznego Domku, w ostatnim pokoju stało biurko, mała szafa i komoda na różności (Ikea) oraz komoda z szufladkami, która w chwili obecnej zdobi kuchnię Babci.


























































Gdy Babcia jeszcze mieszkała z nami, w ostatnim pokoju stała jej szafa na futra i płaszcze. By pasowala do białych mebli zasłoniłam ją... roletą rzymską.



















Urządzenie tego pokoiku miało być 'tymczasowe' i w tym celu kupiłam niedrogie, białe mebelki z Ikei. Biurko zabrałam z mojego starego pokoju w domu rodziców.
SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig