12 kwietnia 2011

Piękne opakowania - herbatki

Niedawno Wam pisałam o organicznych herbatkach, które przywiozłam z podróży z Danii. Zasmakowały nam tak bardzo, że postanowiłam kupić organiczne herbatki w Polsce. Nie miałam zamiaru jeździć do sklepu specjalnie, ale miałam ten zakup na uwadze gdziekolwiek się pojawiałam. Podczas zakupów w Selgros Cash and Carry zobaczyłam na półce z herbatami przepiękne opakowania organicznych herbatek! Zakochałam się na miejscu. Oczywiście wzięłam wszytskie dostępne smaki by je wypróbować.
























Miałam nadzieję, że smak będzie równie 'piękny' jak opakowania herbatek. I muszę przyznać, że są pyszne. Czuć naturalną, organiczną nutę w naparze z tej herbaty.
























































Naprawdę polecam. Nie widziałam tych herbatek nigdzie indziej, ale z racji, że często w Selgrosie produkty kupują właściciele sklepów spożywczych, być może gdzieś się pojawią.































Do herbatki lubię podgryzać ciasteczka. Kupiłam ostatnio w TKMaxx'ie dwa pojemniczki na pyszności. :)






























By nie kolidowały z dietą, muszę pokusić się na zrobienie dietetycznych owsianych ciasteczek.
SHARE:

8 komentarzy

  1. Heh, ja też je mam ze względu na opakowanie szybko znalazły sie w almowym koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja je widziałam w Piotrze i Pawle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Clipper, to jedne z najlepszych herbat jakie piłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz widuje je coraz częściej w różnych sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. one dostępne są też w Bomi ;)
    http://magdalenaesz.blogspot.com/ zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz na oczy widzę te herbatki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że ktoś miał pomysł na opakowanie!!!

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig