11 kwietnia 2011

Robota wre! (archiwum styczniowe)


Ostatnio nie bywamy za często na blogu, ale to nie oznacza, że nic się nie dzieje. Zgodnie z planem, małymi kroczkami szykuję zmiany w kuchni i sypialni.

Powstały już obrazki z kompozycją suszonych kwiatów, które znajdą się w kuchni. Część kwiatków miałam zasuszone w wakacyjnych książkach. Można też znaleźć zestawy szuszonych kwiatów w Empiku.










































Składaliśmy też nowe stoliki nocne do sypialni. (Ponieważ Lunka często na nich przysiada, ważna była jej akceptacja. Spodobały się jej od razu!)










































Mała część sypialni już została odmieniona. Nowe stoliki i lampki stoją na swoim miejscu. Zmieniłam też aranżację nad łóżkiem.



















































Odrobina sielskiego klimatu. Na gałązce zawisną uszyte przeze mnie ptaszki.























Na stoliczku nowy zegar (Almi Decor), który dostałam od Taty. Pasuje idealnie!

Już nie mogę się doczekać aż poczynię wszystkie zaplanowane zmiany. Zanim nastąpią czekają nas duże porządki (pozbywam się wszystkich zbędnych rzeczy z domu), kilka prac ręcznych oraz malowanie kuchni. Praca wre! Więc mam nadzieję, że na końcowy efekt nie będziecie musieli długo czekać.
SHARE:

1 komentarz

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig