11 kwietnia 2011

Skandynawia (archiwum z marca)


W zeszłym tygodniu bylismy na małej wycieczce. To był mój pierwszy pobyt w Szwecji i Danii. Byliśmy dosłownie na chwilkę ale już wiem, że za jakiś czas obowiązkowo tam powrócimy. Bardzo lubię skandynawskie klimaty. Wiosna i lato muszą tam być przepiękne.

Nie miałam wiele czasu na robienie zdjęć ale mam kilka migawek z Kopenhagi.




















































Kopenhaga to bardzo rowerowe miasto. Pomimo niskiej temperatury (ok. 2 stopni powyżej zera) mieszkańcy entuzjastycznie przemieszczali się na dwóch kółkach. Nowoczesne miasto umiejętnie łączy się z ekologicznym stylem życia.

W Kopenhadze można odnaleźć mnóstwo designerskich i wnętrzarskich sklepów. Niestety na większe zakupy nie było zbyt wiele czasu. Ale przywiozłam do Magicznego Domku dwie urocze puszeczki z organiczną, zieloną herbatą.












































A teraz lecę na ..Skandynawskie sny w pościeli z Ikei..*

Nucąc piosenkę Kasi Nosowskiej życzę Wam dobrej nocy!



* piosenka: HEY - Zeroekran (płyta [sic!] 2001)
SHARE:

2 komentarze

  1. Byłam tam hmmm.. z 11lat temu będąc dziewczynką z podstawówki i najbardziej pamiętam właśnie rowery :) Tyle że ja byłam wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będąc na studiach byłam w Kopenhadze kilka dni. Chetnie bym tak kiedyś wróciła.

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig