12 kwietnia 2011

Sposób na starą kanapę

Kanapa z Magicznego Domku stała kiedyś w moim starym pokoju w domu rodziców. Jest prosta i nierzucająca się w oczy - ot jakiś stary model z Ikei. Jednak wszyscy ją bardzo lubimy. Jest wygodna i rozkładana więc miejsca do spania dla przyjezdnych u nas nie brakuje! :) Zwierzaki często ucinają sobie na niej drzemkę. To na niej siedzimy i słuchamy muzyki oraz przyjmujemy gości. 
A ja regularnie zmieniam jej oblicze. Uwielbiam różne narzuty i poduszki. Tu w salonie trzymam się raczej jednej kolorystyki (biel, beże i jasne brązy) ale jestem przekonana, że gdybym nagle chciała zupełnie zmienić kolorystykę w domu nie musiałabym zmieniać naszej poczciwej kanapy. :)

Narzuty na sofy i kanapy są bardzo we francuskim stylu (mogliście zobaczyć przykład domu w Nicei) i jest to dobry sposób na mała odmianę w pokoju.

Ostatnio zmieniłam oblicze naszej kanapy zastępując oparcie (poduch, które były częścią kanapy) masą różnorodnych poduszek. 




































































Zrobiło sie bardzo mięciutko. :)
























Z tyłu powiesiłam narzutę w stylu ornamentów z obrazów Gustava Klimta.

Poniżej kilka wersji kanapy, które udało mi się odnaleźć na zdjęciach.













































To nasz ekonomiczny sposób na utrzymanie kanapy w czystości i zaspokojenia chęci minimalnej odmiany. :)

SHARE:

4 komentarze

  1. Czemu przeprowadziłaś się tutaj???
    Poduszki na kanapie to faktycznie dobry sposób na małą zmianę wystroju wnętrza. :-)
    Pozdrawiam. Pollyanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeprowadziłam się tu ponieważ blogspot daje trochę więcej możliwość. Są tu moje inne ulubione blogi (również zagraniczne) oraz jest powiązanie z moim gmailem. Na blox'ie jest ograniczona ilość pamięci i przyznam, że wrzucając tyle zdjęć zaczynała się kurczyć. Tak czy siak musiałabym się gdzieś przenieść.
    A poza tym tak po prostu - chęć odmiany! :)
    Ale dobrze, że jesteś!
    Pozdrawiam mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ta kanapa jest super , a te poduszki piękne. Ja również zmieniam wystrój mojej sypialni na biel i beż :) Pozdrawiam gorąco _LLauretta_

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i stary model ale zawsze na czasie. Praktyczny i uniersalny.

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig