12 stycznia 2014

Inspirująca Niedziela

Dziś za oknem szaro-buro, wietrznie, morko, nieprzyjemnie. Sprzyjająca aura do nadrobienia zaległych małych spraw, na które zazwyczaj nie ma czasu. 
I tak wzięłam się za porządki w pismach wnętrzarskich, które sukcesywnie redukuje, gdy ich ilość przekroczy dopuszczalna normę. Jednak znajduje w nich wiele inspiracji, z którymi trudno mi się rozstać. Wtedy przeglądam stos pism i wycinam to co mnie interesuje. Później inspiracje trafiają do dużego zeszytu z wycinkami. Inspiracje zatrzymuję przy sobie, ale niekoniecznie z niepotrzebną kupką makulatury.
Początek nowego roku sprzyja też przyszłym planom odnośnie zmian w Magicznym Domku. Mam kilka pomysłów, które chce wprowadzić w pierwszej połowie roku. Jednak potrzebuję do tego parę groszy. Postanowiłam zrobić  porządek w moich butach, torebkach, apaszkach, biżuterii, zegarkach i sprzedać kilka rzeczy na allegro. Są to fajne rzeczy, których żal mi się pozbyć przy typowych porządkach (czystkach), które regularnie robię, ale sama dążąc do minimalizmu, chcę je puścić dalej w świat. ;) Spakowałam rzeczy w pudło, pomyślę dziś nad ich wyceną i poczekam na lepszą pogodę do zrobienia zdjęć. Zobaczymy czy 'second-hand'owy' sklepik spełni swoją rolę, bo jest przy nim trochę pracy.








































A tak na marginesie Wam powiem, że pogoda w Polsce tak mnie roztroiła, że pomimo iż dziś jest nieciekawa aura, zdążyłam poczuć wiosnę. Czuje ją w powietrzu i w brzuchu (takie motylki, które zawsze czuje wiosną). Myślę o wiosennych aranżacjach i robię wiosenne, ubraniowe zakupy w sieci. Mam ochotę na powiew świeżości, zmiany i mam masę energii. 
A tu zapowiadają, że zima ma właśnie nadejść... Eh!

A Wy jak spędzacie niedziele? Całuje Was mocno!
SHARE:

23 komentarze

  1. Ja postanowiłam założyć sobie segregator inspiracji i także wklejać tam pomysły z aranżacją strojami i kilkoma innymi jeszcze dziedzinami które mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również czuję powiew wiosny, przed świętami ubolewałam nad brakiem śniegu, a obecnie czekam na wyższe temperatury, a nie zapowiadające opady śniegu i deszczu.. :) miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z Allegro , jak wystartujesz koniecznie podaj namiary . Oby wiosna przyszła jak najprędzej .
    :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo super pomysł na te wycinanki:)Ciekawie to wygląda. Jeśli o pogodę chodzi to ja tam czekam na zimę, taką mroźną z dużą ilością słońca i śniegiem skrzypiącym pod nogami. Taka zima nie za długa lecz w sam raz mogłaby być tego roku. Czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od dawna się nie leniłam, a dziś dokładnie jak piszesz aura temu niesamowicie sprzyja, więc właśnie leżę w łóżeczku, piję herbatkę i czytam twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dziś typowo wiosenna pogoda. Dużo słońca i w miarę ciepło, mimo iż w nocy był mały przymrozek....
    Też się zabrałam za małe domowe porządki, okna pootwierałam, zapaliłam zapachowe kadzidełka i się krzątam po moich czterech kątach...
    Jeśli chodzi o wyprzedaż rzeczy, to jest to świetny pomysł. JA tak robię już od kilku lat i bardzo sobie cenię tę formę sprzedaży, a że kilka groszy wpadnie na zakup czegoś nowego to tym lepiej...;)
    Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam na dziś podobne plany, a mianowicie porządki, porządki i jeszcze raz porządki w szafach. Szczerze mówią to mam ochotę wyrzucić wszystko, zostawiając max 10 rzeczy:) i skompletować od nowa garderobę. Jakie to jest oczyszczające!
    pozdrawiam marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Gusiu, też ostatnio zrobiłam taki przegląd..Ale nie tylko w czasopismach ale i ubraniach, kosmetykach, butach..... Miłej niedzieli.... A.

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały pomysł na segregację ulubionych inspiracji. właśnie ostatnio zastanawiałam się, gdzie podzieję te wszystkie magazyny, półek mi nie starczy. i ot, chyba zrobię to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam takie inspiracje... Kilka lat temu kiedy miałam w planie remont pokoju trzymałam stosy takich czasopism :) Jednak obecnie czerpię inspiracje w innej formie - weheartit.com :) Wpisuję różne hasła typu "interior design" albo nawet "pretty room" :D i zaserduszkowuję te, które mi się podobają. Jest to oszczędność czasu i pieniędzy, bo powiedzmy sobie prawdę, kupując gazety o wnętrzach, głównie robimy to by obejrzeć obrazki, a nie żeby poczytać lub zastosować porady w praktyce ;) Ale myślę, że jak zmienię mieszkanie i po ślubie będę wiła gniazdko, wszystkie te moje inspiracje sobie wydrukuje (na pewno wiele wyrzucę) i też zrobię sobie taki klimatyczny zeszycik, z moimi uwagami itd. Czasami na jednym zdjęciu podoba mi się zaledwie jeden mebel, kolor ściany, albo w ogóle pokój mi się nie podoba, ale ma fajny klimat :D Pozdrawiam Magicznych Domowników :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiewu wiosny nie czuje:(jeszcze, dzis siedze w lozku przeziebiona, pozdrawiam :)fajny pomysl ten zeszyt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mogę się zebrać do zrobienia zdjęć rzeczy z mojej szafy. Też chcę/muszę się pozbyć nadmiaru z szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie leniwe dni, kiedy mogę siedzieć, planować.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na Twoją wyprzedaż :) Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry pomysł z takim miejscem na inspiracje, już też powoli nie mam gdzie trzymać tych wszystkich magazynów. A co do ciuchów to już dawno odłożyłam te, których chciałabym się pozbyć, ale ciągle nie chce mi się zabrać za zrobienie im zdjęć. Myślę, że Nowy Rok to już najwyższy czas :)
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A wiesz, że dziś robiłam dokładnie to samo! Gusia, koniecznie podaj potem linka do allegro:) Chętnie zerknę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja niedziela też inspirująca-zgubiłam się na atrasie ;) Za po potem odebrałąm 8 zmaówionych ksiązek w empiku (wielka obnizka cen)...przeczytałm 100 stron wspaniałej ksiązki o historii Nowego Jorku :)
    Teraz leże w łóżku i zajmuję się drobną obróbką zdjęc:) /jaka szkoda, ze weekend ma tylko dwa dni;/.

    A z tą zimą to amsz racje, u mnie już wiosna, nawet zakupiłam wiosenne wkaity do domu więc na powrót zimy absolutnie nie wyrażam zgody ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja rowniez trzymam wycinki, z tym, ze przepisów pochodzących z ulotek reklamowych :) zazwyczaj ma je biedronka, lidl,kaufland. bez sensu trzymac sterty ulotek skoro sam przepis to tylko 1 albo i pol strony. a co do magazynow wnetrzarskich to ja wole forme pdf, w sieci jest stronka z mozliwoscia darmowego pobrania (nie wiem czy akceptujesz taka forme), jest tam tego od groma, do wyboru do koloru. jesli jestes chętna to podaje ci adres (po zalogowaniu sie ma sie dostep do calego zasobu strony) www.magazine3k.com - nie mam z ta stronka zadnego zwiazku, zeby nie bylo, ze probuje ja reklamowac :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi przydałyby się porządki w szafkach i szufladach ale na to przyjdzie jeszcze pora :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja lubię patrzyć na Twoje zwierzątka. nawet po zdjęciach widać że czują się u Ciebie dobrze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja noszę się z takim zamiarem już od dawna, ale nigdy mi nie wyszło, póki co taki katalog z inspiracjami mam w formie elektronicznej i osobny notatnik z pomysłami na zaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam pytanie o psiaki jak czesto je kapiecie?

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig