środa, 29 stycznia 2014

Zaklinam Wiosnę

Nie chcę narzekać, bo zima to naprawdę piękna pora roku, ale...ale jest już po Świętach (gdzie śniegu nie było nawet ciut ciut), wyskoczyły mi 4(!) zimna/febry/opryszczki, jestem wciąż podziębiona i nie wiem jak mam się ubierać na te minusowe temperatury (wciąż mi zimno). 
Tak już mam, że już pod koniec stycznia wyczekuje wiosny. W zeszłym roku nadeszła bardzo późno i może strach, że i w tym będzie tak samo, mnie jeszcze bardziej niecierpliwi. Czekam, no nie da się ukryć! :)

Jak sobie pomagam? Myślę o wiośnie! O nowych pomysłach, podróżach, zmianach w Magicznym Domku i kompletowaniu wiosennej garderoby! 
Większość rzeczy wyszukuje w sklepach internetowych, bo teraz wyjątkowo nie lubię wychodzić z domu. :)



















Koszula w kwiatki z przeceny w Jackpocie. Do jeansowej spódnicy lub jasnych spodni.


























Urocza torebeczka w moich ulubionych kolorach. :)



















Lakierowane baleriny w kolorze jasnego różu do sukienek.



















Dawno nie kupowałam butów sportowych do chodzenia. Ta para z myślą o wiosennych spacerach i wyjazdach latem.





















To już ostatnia para butów! :) Czarno złote baleriny do jeansów. :)



















Zeszyt w kwiaty na wiosenne pomysły i plany. :)



















Lawendowa świeczka z Bath&Body Works.


A na stole tulipany, które chociaż trochę rozweselają biel za oknem.




















Jednym z moich noworocznych postanowień jest oszczędzanie, dlatego staram się by moje zakupy były jeszcze bardziej przemyślane. Poza tym, robię po raz setny porządki w szafie i tam naprawdę jest sporo fajnych rzeczy, do których muszę powrócić.

Czy Wy też tęskno odliczacie dni do wiosny?
SHARE:

31 komentarzy

  1. Ja również tęsknię za wiosną niesamowicie! osobiście za zimą nie przepadam, chociaż bywa naprawdę piękna!

    Tulipany i inne "wiosenne" dodatki świetnie poprawiają nasz nastrój, co więcej są uroczą ozdobą domu... coś o tym wiem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już z utęsknieniem czekam na wiosnę i liczę, że nie będzie się ociągać z nadejściem jak w tamtym roku :)
    Tulipany to jedne z moich ulubionych kwiatów - od razu robi się radośniej w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, nie mogę się doczekać słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na opryszczkę polecam tabletki Heviran, na receptę niestety, ale skuteczne:) mi pomagają, bo też mam ciągle z tym big problem:( Edyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, heviran jest najlepszy, mam w domu zapas, tak na wszelki, odpukać, wypadek i niech tak zostanie, pozdrawiam
      PS. Ja lubię taką zimę -5 do -10 a nie to co teraz, plusowe temperatury i znów leżę przeziębiona w domu

      Usuń
  5. też mi wyskoczyła opryszczka >.<
    zimowy krajobraz jest przepiękny, ale ja chcę już móc ubierać się w lżejsze ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka piekna, ale cena mnie powaliła:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Tulipany zawsze przypominają mi wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie pary balerin są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zdecydowanie wyczekuję już wiosny. Obecnie za oknem jest szaro i buro, więc nawet krajobraz zimowy nie jest pocieszeniem ;). Również już dokonałam ubraniowych wiosennych zakupów i nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła te rzeczy założyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gusiu podałabyś str. internetową gdzie zamówiłaś tę koszulę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne tulipany! Od razu poczułam wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne tulipany. Uwielbiam kwiaty w domu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie czekam już na wiosnę. Tym bardziej, że od wiosny rusza wykańczanie naszego domu i nie mogę się już doczekać przeprowadzki :D A na razie rozgrzewam się zupami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam - ja nigdy nie mogę kupić butów przez internet. A co do zakupów - ja rownież postanowiłam jeszcze bardziej oszczędzać, ponieważ w Wielkanoc chce pojechać do Tajlandii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna ta torebka i notesy. Mam już dość śniegu i spóźniających się autobusów - wiosno, wracaj!

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja wciaz mam choinke i ozdoby swiateczne, bo mialam nadzieje, ze choc troche sniegu u mnie spadnie. Ludzilam sie, ze Mikolaj cos sypnie z nieba :) ale powoli chyba zaczne przywolywac wiosne. Moze z tym mi lepiej pojdzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekamy! Ja, chociaż to trochę głupie, zaraz po Bożym Narodzeniu zaczynam przygotowania do wiosny :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiosny wyglądam jak przez Lufcik :) też się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  19. A gdzie można kupić takie balerinki? ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Też pocieszam się kwiatami w wazonie:)Namiastka wiosny...I również rozglądam się za wiosenną garderobą w internecie;)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No co ja widzę ,jakieś nowe obrazki na ścianie ??? :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gusiu, te baleriny o których piszesz to lordsy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiu, a podasz adres sklepu, w którym zamawiasz buty?

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna świeczka :) uwielbiam :) śliczne buty :D czekam na wiosnę, jednak na podlasiu nie jest to proste - 27 to norma od jakiegos czasu:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Boska koszula :) naprawde swietna !

    OdpowiedzUsuń
  26. Skąd te buciki w gwiazdki? Urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie baleriny? to nie sa żadne baleriny, tylko loafersy bądź lordsy, sklepy wrzucają je czasami w kategorie balerin bo tam najbardziej pasuja i dlatego, ze wiele osob wciąż nie wie jak ten typ obuwia się nazywa. tak samo jak mokasyny nie sa balerinami tak lordsy nimi nie sa.

    OdpowiedzUsuń
  28. W Londynie zimy jako takiej się nie odczuwa, czasami zdarzają się wręcz wiosenne dni pełne słońca i ciepła ;)
    Troszkę Wam zazdroszczę teraz tego śniegu...;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj Gosiu, mnie też opryszczka nie oszczędziła no i jeszcze jęczmień na oku :( Ja również uwielbiam tulipany.Mam pytanie gdzie kopiłaś te cudne pudrowo-różowe baleriny i te świetne szare "kangury"?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście, że nie możemy doczekać się wiosny :) Wiosną nie marzną tak dłonie przy robieniu zdjęć w plenerze:D W Łodzi wczoraj jak i dzisiaj bardzo wiosenna pogoda, to chyba dobry znak :)

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig