28 grudnia 2014

Wyniki Konkursu 2014

Kochani! Czas na rozstrzygnięcie konkursu!
Dziękuje Wam z całego serca za przesyłane prace. Przyznam, że było mi niezmiernie miło, że zaprosiliście mnie do swoich domów i Wigilijnych stołów. Wybór był naprawdę trudny, bo przy wielu stołach z wielką przyjemnością zasiadłabym sama. Jednak jak to z konkursami była, wygrana jest jedna, dlatego też musiałam dokonać wyboru. Pamiętajcie, że to wybór czysto subiektywny, czasami po prostu jakoś zdjęcia nie była wystarczająca, lub nieodpowiedni kadr (a oprócz pięknie zastawionego stołu liczyły się też te aspekty).

Ostatecznie wybrałam stół, który ujął mnie klimatem, jakoś tak po prostu poczułam, że to 'ten'. :) 


















Gatulujemy!!!

A czytelniczkę prosimy o wysłanie adresu na maila i czym prędzej wysłamy paczuszkę z nagrodą!

P.S Przepraszam z całego serca, że nie zdołałam odpisać każdej osobie, która wysłała zdjęcia na konkurs. Święta, święta i czas przeznaczony dla najbiższych. Dlatego napiszę ogólnie: Dziękuje za cudowne słowa, życzenia i chęć tworzenia lepszej rzeczywistości! Jesteście wspaniali! :)
SHARE:

16 komentarzy

  1. Naprawdę piękny stół, wybitnie świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm...moim zdaniem stół przede wszystkim smutny i szary, o gustach się nie dyskutuje, ale to chyba jedna z najbardziej banalnych aranżacji stołu wigilijnego, jakie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie gratuluję zwyciężczyni a Tobie dziękuję! Chyba zapomniałam wysłać zdjęcia hahaha
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie udekorowany stół! Bardzo w moim stylu:) Patrząc na te fotografie aż czuć cudny zapach choinki, cynamonu i pomarańczy - magiczna mieszanka. Niestety nie wzięłam udziału w tegorocznym konkursie, u nas wszystko na ostatnią chwilę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy pisze...

    Hmmm...moim zdaniem stół przede wszystkim smutny i szary, o gustach się nie dyskutuje, ale to chyba jedna z najbardziej banalnych aranżacji stołu wigilijnego, jakie widziałam.

    29 grudnia 2014 10:18
    - - - - - - - - - - - - - - -
    WYJĄTKOWO ZGODZĘ SIĘ Z PRZEDMÓWCĄ...
    banalny do bólu, smutny, nijaki.. widziałam takich tysiące, niczym nie zachwyca... hmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  6. Szary smutny? Eeee tam. To ze nie krzyczy kolorami nie znaczy ze smutny! Jest klimatyczny, niewatpliwie swiateczny, prosty, bardzo ze smakiem! I taki... NATURALNY! Ja kestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyczna aranżacja Wigilijnego stołu, który nie zawsze musi być nowoczesny i modny;) kojarzy się przede wszystkim z babcinym domem, ciepłem kominka, według mnie bardzo elegancki:) gratuluje wygranej! Kochani wiadomo o gustach sie nie dyskutuje- pomimo słów krytyki powinno sie po prostu pogratulować, więcej życzliwości!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za super nowoczesnymi aranżacjami stołu wigilijnego (rodem z Home&You czy magazynów wnętrzarskich), ale przyznaję, że Twój wybór mnie zaskoczył. :)
    Pozdrawiam Ciebie i gtauluję zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń
  9. HHHMM taki sobie..papierowe serwetki :( oprócz stroika nie widzę tu nic odświętnego i ciekawego - Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zastawa, prosty stroik, żywa choinka,klimat świąteczny :) ale obrus- mało świąteczny niestety;/. Mnie osobiście stół świąteczny kojarzy się z bielusieńkim eleganckim obrusem.
    Oczywiście jest to moja opinia :)

    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam ubiegłoroczny konkurs na najpiękniejszą choinkę - nie mogłam wyjść z zachwytu i wszystkie mi się podobały...wyboru tego stołu nie komentuję...szkoda, że nie pokazałaś innych aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. he he he przedmówczyni ładnie wyraziła, że stół nie zachwyca swoją prostotą, aż człowiek jest ciekawy innych aranżacji, ale to Ty (Gosiu) tu rządzisz i Ty wybierasz. Gratulujemy zwyciezcy i prosimy o więcej konkursów i zdjęć!!.Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Zwycięscy, aranżacja stołu prosta i gustowna...no może obrus bym jaśniejszy dała ale to moja subiektywna uwaga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig