01 stycznia 2012

Prezenty

Lubię Święta Bożego Narodzenia również z powodu tradycji dawania sobie prezentów. Nie rozpatruję tego czysto materialnie. Pomimo, iż prezenty są przeważnie w formie 'namacalnej' są przejawem sympatii, świadczą o tym, że ktoś nas zna i wie z czego się uradujemy. Bardzo lubię dawać prezenty, ale również sama uwielbiam rozpakowywać swoje niespodzianki.

W Nowym Roku życzę Wam mnóstwo pozytywnych prezentów od życia oraz namawiam byśmy obdarowywali swoich bliskich prezentami (nie tylko materialnymi) niezależnie od okazji, przez cały rok.














































Poniżej cudowny prezent od starszej siostry Pana Poślubionego. Zakładki do książki, mydełka, kremik i kuleczki do kąpieli. A to wszystko hand-made!




















Witajcie w Nowym Roku moi mili!
SHARE:

11 komentarzy

  1. Ale cuda ! zazdroszczę prezentów :P
    zapraszam do mnie na małe rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. filiżanki z czarnym kotem, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Filiżanki z czarnym kotem cudo!!! Muszę takich poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. filizanki, filizanki...:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenciki. Wszystkiego naj w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Dobrego Gusiu w Nowym Roku. Mam prośbę zdaj relację z użytkowania kremów z Yves Rocher które dostałaś w prezencie. Jestem ciekawa czy warto je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni prezent najcudowniejszy-to wspaniałe wiedzieć, że ktoś poświęcił coś co ma najcenniejszego-czas, by sprawić nam radość. Pozdrawiam. Sylwia Magiełda

    OdpowiedzUsuń
  8. O BOZE JAKA PIEKNA TA CZERWONA TACA Z RENIFERAMI!!!! O RANY JULEK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Filiżanka dzięki temu małemu czarnuchowi jest magiczna po prostu!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie udane Święta prognozują udany Nowy Rok. Owszem, Sylwester ma swój urok, ale to właśnie po Świętach zawsze wiem, czy najbliższe miesiące będą udane. W tym roku czułam się wspaniale, również dostałam masę podarków - idealnie wpasowanych w mój styl, charakter i gust. Sylwester był niesamowity, także 2012 rok... Będzie bezsprzecznie jednym z najlepszych :)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig