12 lutego 2012

The End Of The Weekend

Jeden z lepszych weekendów ostatnich miesięcy. Nigdzie nieśpieszno, doborowe towarzystwo i coraz bliżej wiosny!

SOBOTA




































































































































































NIEDZIELA










































































Szkoda, że te dwa dni mijają tak szybko...

Udanego tygodnia Wam życzę!


P.S
Fajnie, że Martensy wracają do łask!
Od jakiegoś czasu, znów nosze moje ukochane niegdyś Martensy w kwiatki.

Zobaczcie kolekcje (klik) Martensów na wiosnę i lato - jest naprawdę super!

Mi na wiosnę do zwiewnych sukienek przydałyby się te - (klik) :)
SHARE:

25 komentarzy

  1. Uwielbiam takie weekendy... Szkoda, że ten już się skończył.
    Tak przy okazji, bardzo podoba mi się Twój blog i czytam go z prawdziwą przyjemnością. A zdjęcia jak dla mnie - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały weekend :) z pewnoscia naładowałas baterie na cały tydzien.
    Ruch, świeże powietrze , pyszne jedzenie i smakowity deser ;) recepta na 100 % szczescia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że weekend mija tak szybko a tydzień często się dłuży. Piękne zdjęcia z weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny mieliście weekend!
    Widać że udany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. poproszę przepis na to coś słodkie w szklankach :D zrobiłabym na walentyny!

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie-dlaczego week nie ma choć trzech dni?;)Kolacja z przyjaciółmi napewno wyszła pysznie:)A co było na deser?bo wygląda smakowicie:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanko - skad zamawialiście kuchnie? Baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super że piszesz teraz częściej, mogłabyś podawać przepisy? jedzonko które pokazujesz wygląda smakowicie :) widze tam "żywe" zioła, co to jest? mozesz zrobic jakis post właśnie jeżeli chodzi o kuchnie/gotowanie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś świetną panią domu z tego co widzę :) I na psiaka napatrzeć się nie mogę, choć za mną na łóżku leży zupełnie taki sam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. potrawy wyglądają wyśmienicie, wszystko pięknie podane, nastrój i kolory zdjęć przyprawiają o uśmiech...ach :) też chciałabym mieć taki własny kąt urządzony z pasją, super!!:) a jeśli chodzi o martensy to jestem ich wielką fanką, szkoda, że nie są trochę tańsze, mam jedną parę czarnych, ale Twoje kwieciste są urocze!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Wam więcej takich weekendów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. widać że się dobrze relaksowaliście:) życzę jak najwięcej takich weekendów Wam, Sobie i każdemu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe kadry ! :) I apetyczne dania. Ma pani ślicznego psiaka :) czy to może rasa BEAGLE?
    Pozdrawiam.
    www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te Martensy :) Bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Martensy mam i ja gdzieś zakopane w piwnicy. Żółte i czerwone. Pamiętają obozy harcerskie.

    Przyjmować gości uwielbiam. Tak jak zaglądać tutaj do Ciebie. Cichutko czytam każdy wpis. Przejrzałam całe archiwum i codziennie zaglądam, czy nie ma czegoś nowego. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Smakowicie wyglądająca sałatka!
    Zapiekanki z łososiem?

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie pyszności, daj mi przepis..pozdrawiam
    ;0

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz w tym fartuszku! Taka dziewczynka :-)
    To co miłe zawsze mija szybko, nie ma się co dziwić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ja martensy mam w wersji nudnej, czyli czarne :) uwielbiam je za fason i trwałość, to zakup na wiele sezonów :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy zdradziłabyś przepis na sałatkę z kiwi? Wygląda smakowicie!!!
    Co do martensów to... zazdroszczę młodościNiestety, gdybym ja wyszła z domu takich odjazdowych martensach i zwiewnej sukience to pewnie prazechodnie zadzwoniliby do psychiatryka. ;-)
    Bardzo się cieszę, że miałaś udany weekend! :-)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Pollyanna

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Lubię takie weekenedy, ale mój akurat był zupełnym przeciwieństwem - tym razem leniwie i sennie, ale potrzebowałam tego! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcie z psiną jest przecudowne, nie mogę się napartzeć :D a weekendy niestety, mijają zdecydowanie zbyt szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. CUDNE FOTKI! MASZ NIESAMOWITY TALENT!

    OdpowiedzUsuń
  24. Patrząc na zdjęcia zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig