08 lutego 2012

Torebki i mały vintage sklep

Robię listy i porządkuję własne otoczenie. Zaczełam jak zwykle od swojej szafy. W tej czynności jest coś niezwykle oczyszczającego.
Odkąd się przeprowadziłam do Magicznego Domku (3,5 roku temu) robiłam czystki nieskończenie wiele razy. Tak trudno mi się roztać z niektórymi ubraniami. Coś lubię i dażę sentymentem ale wiem, że już tej rzeczy nie założę bo jest np. zmechacona. 
Musiałam dojrzeć do wielkiech zmian w garderobie i by się odważyć przeorganizowałam szafę.  => Ale o tym będzie w następnym poście.

Temat dzisiejszego posta to moje małe szaleństwo - miłość do torebek.
W ciągu tych paru lat uzbierało się kilka ale część torebek wydałam już wcześniej. (Mamie, przyjaciółkom a nawet Babci).
Dziś wyjęłam z szafy pozostałe, by je wywietrzyć i na nowo podziwiać. :)

















































































































Torby, które są w mojej kolekcji są naprawdę na wszystkie możliwe okazje. Eleganckie, sportowe, romantyczne, skórzane, z materiału, do pracy, na weekend i wyjazdy itp. Swojego czasu kupowałam najczęściej torby w Espricie, Bennetonie i Jacpocie. Teraz jest tak duży wybór toreb dobrze zrobionych i niekoniecznie z firmowych sklepów, że decyduję się na takie które mnie po prostu zauroczą.
Tak było w przypadku torebki w kształcie królika (kupiona w AlmiDecor) - nie miałam jej ani razu na sobie , ale trzymam np. dla swojej córeczki. :)

W jednym okresie nie zmieniam często torebek i używam najwyżej dwóch na zmianę - ostatnio jest to duża torba do pracy typu kuferek i niewielka na ramię w stylu retro.



















Ponieważ mam na oku 3 (!) torebki, które chcę kupić na wiosnę, muszę zrobić im miejsce. (by nie gromadzić wszystkiego jak zazwyczaj)
Dlatego cztery torebki (oznaczone czerwonymi kółeczkami w lewym górnym roku) są na sprzedaż dla moich czytelniczek. Chcę by torebki trafiły w dobre ręce. Taki mini vintage sklep. :)






































1. Pierwsza - szaro-beżowa od firmy ESPRIT. Skórzana z charakterystycznymi dla tego typu skóry przetarciami i zarysowaniami (taka była od początku). Doczepiony na breloczek z zielono-fioletowo-turkusowymi kamyczkami. Wymiary: 36x26x10

CENA: 99zł     (plus koszt przesyłki)   KUPIONA

2. Druga - musztardowa z firmy Reserved. Skóra ekologiczna, wygląda zupełnie na nieużywaną. Wygodna i bardzo pojemna. Wymiary: 36x34x10

CENA: 39zł     (plus koszt przesyłki)     KUPIONA

3. Trzecia - brązowa z włoskiej firmy PABIA. To już wyższa klasa - elegancka przepięknie wykończona i wykonana z lakierowanej, świetnej jakości skóry. Nie ma żadnych śladów użytkowania! Teraz do sprzedania w 1/4 ceny. Wymiary: 30x34x17

CENA: 249zł   (plus koszt przesyłki)

4. Czwarta - czarno-oliwkowa torba z firmy ESPRIT. Idealna na laptopa, zeszyty do szkoły lub na weekend za miastem. Ma ciekawą kieszonkę w kształcie łuku na klapie. Z grubej ekologicznej skóry. Ma parę, prawie niewidocznych przetarć na lamówce oraz mikro zabrudzenie na beżowym pasku przy logo firmy (taką ją kupiłam). Wymiary: 34x32x10

CENA: 89zł   (plus koszt przesyłki)

Jeśli chcecie skorzystać z okazyjnego mini sklepiku w Magiczny Domku i upatrzyliście sobie jakąś torebkę, zarezerwujcie ją pisząc na: magicznydomek@gmail.com. Kto pierwszy ten lepszy!

* Do każdej torebki dołączony będzie świeczuszkowy prezencik z Magicznego Domku!
SHARE:

18 komentarzy

  1. Całkiem pokaźna kolekcja torebek:)Mnie w najbliższym czasie też czeka wietrzenie szafy, bo jestem mistrzynią chomikowania;)w końcu może by się znalazło miejsce na rzeczy, które błąkają się po kątach;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę być niemiła, ale... Skąd Ty wzięłaś te ceny? Nie dość, że te torby są używane, to jeszcze co najmniej kilka lat mają (totalnie niemodne), a Ty za nie chcesz średnio 100 zł/sztuka? OMG...

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt..przesadziłaś z tymi cenami. Kosmos jakiś ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. MAM OGROMNĄ PROŚBE!!! CZY MOGŁABYŚ DODAWAĆ ZDJĘCIA TAK ŻEBY KAŻDY MÓGŁ JE OGLĄDAC? U MNIE POJAWIAJĄ SIĘ TYLKO CZERWONE KRZYŻYKI!A W ARCHIWUM TROCHĘ ZDJĘĆ SIĘ POKAZUJE CZYLI DA SIĘ. TO JEDYNY BLOG NA KTÓRYM NIE WIDAĆ ZDJĘĆ:( PROSZĘ PROSZĘ BO WIEM, ŻE ŁADNE FOTKI TRACĘ BUU

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie chcę Cię urazić, ale chcesz się pozbyć starych, niemodnych torebek w cenach, za które bez problemu można kupić nową, fajną torebkę w sklepie czy na allegro. Dla mnie to cwaniactwo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie ceny z kosmosu, chociażby ta z Reserved...kupiłam nową, z nowej kolekcji na przecenie za taką cenę, za którą Ty sprzedajesz używaną??
    hyyym

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jaja:) Po raz pierwszy skomentuje tak poza candy Twój blog, choć czytam każdy post:) Właśnie upewniłam się dlaczego mam zablokowane komentarze dla anonimów:) Jak krytykujesz to przynajmniej się podpisz lub mniej odwagę zalogować:)
    Torebki fajne, ponadczasowe:) Podoba mi się 1 i 2 na sprzedaż i być może bym się skusiła, gdyby nie to, że sama mam 34 sztuki:) a upatrzyłam sobie już nową... beżową listonoszkę ze skóry:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja torebek - faktycznie jest bardzo pokaźna! I ja kocham torebki, ale na razie nie kupuję nic nowego, bo nie mam gdzie ich trzymać.
    Niedługo też będę musiała wykonać porządki torebkowe.

    A jeśli chodzi o ceny torebek, Słoneczko, zgadzam się z poprzedniczkami, nie są to niestety ceny za które można kupić używaną torebkę, nawet jeśli jest ona z niewiadomo jak boskiej włoskiej skóry.

    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do anonimowej krytyki, nie skomentuję. Po prostu ewidentny brak odwagi cywilnej. Tym bardziej mam nadzieję, że moja uwaga Cię nie uraziła, nie to miałam na celu.
    Pozdrawiam jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna ta musztardowa. Zamawiam. Czy mogłabyś mi przesłać większe zdjęcie na e-mail, całościowy koszt i dane do przelewu? Podaje e-mail kinga.dabrowska@op.pl.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ochhh, nie tak dawno temu widziałam w Pakamerze filcowe korale sprzedane (sprzedane!) za 209 zł. Ktoś wystawił za taką cenę, ktoś kupił - i gra :-) Nie ma tu przeciez zadnego przymusu :-)
    Wpadła mi w oko ta reservedowa, akurat szukałam czegoś podobnego, napisałam @ :-))
    pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. O widzę, że nie jestem sama -tak jak Rakija ja również nie mogę oglądać Twoich zdjęć:( Blog bardzo mi sie podoba. Ale moze uda sie jakos inaczej formatowac te zdjecia, bo jest to jedyny blog na ktorym jest taki problem, ze widac czerwone krzyzyki zamiast zdjęć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Drodzy anonimowi. :) Podając ceny brałam pod uwagę firmę, stan (są prawie nieużywane)oraz cenę za którą kupowałam torebki (i obniżyłam adekwatnie do użycia). Jeśli nikt się nie zdecyduje to trudno - nie chcę oddawać ich za darmo. Przecież mogą nadal mi służyć bo przyznam, że nie jest mi łatwo się z nimi rozstać. ;)Jeśli jednak ktoś się skusi to przynajmniej z czystym sumieniem wywietrzę swoją szafę. Nie prowadzę sklepiku internetowego i nie śledzę okazji na allegro. Torebki są w jednym malutkim egzemplarzu i ceny nie miały być konkurencyjne by sprzedać ich jak najwięcej. Anonimowi - nie przejmujcie się jednak - nikt tu nikogo nie przymusza do zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko, masz rację, nigdy nic nie wiadomo jeśli chodzi o cenę. Miłośniczki danej firmy często poświęcą wiele pieniążków ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka w kształcie króliczka jest słodka:) A najbardziej podoba mi się torebka a'la Hermes:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowita kolekcja torebek ;) są bardzo ładne i zadbane. Pozdrawiam.
    www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obrazki nie wyświetlają się pod IE, ponieważ są zapisane w formacie CMYK zamiast RGB. Pod FF, Chrome etc nie ma takiego problemu. Polecam wybierać w trakcie obróbki w PS CS3 "Save for web" i zapisze od razu w RGB. Pozdrowienia i powodzenia z czyszczeniem szafy (sama się do tego zabieram już od dłuższego czasu, ale za każdym razem gdy tylko o tym pomyślę dostaję globusa :D)

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig