17 maja 2017

Dane Gabrysi


Naszą Gabrysię przywitaliśmy na świecie...


Wiosną, 9 maja 2017 roku, we wtorek o godzinie 2:35 w nocy. Długa Panna na 62 cm o imponującej wadze* 5080g!!






*Waga Gabrysi nieźle nas zaskoczyła, tym bardziej, że mój drugi poród odbył się również siłami natury! Marysia była również dorodną dziewczynką (3700g) (klik) i w przypadku Gabrysi, podczas badania USG w szpitalu szacowano wagę na ok. 3800-3900g, ale nikt się nie spodziewał, że ostatecznie będzie ważyła 5 kg! Nie bez znaczenia jest również to, że na Gabrysię musieliśmy trochę poczekać, więc sobie spokojnie nadal rosła w brzuszku (no i teraz wiem, dlaczego był taki ogromny!). ;) Na szczęście to kwestia proporcji i Gabrysia jest po prostu bardzo długa, a waga rozłożyła się po całości. Nie miała również wielkiej główki (a taką jak Marysia) więc ja sama byłam w szoku jak podali wagę po porodzie! 


Taką "kruszynkę" mamy w domu! :) Cóż poradzić, że rodzą nam się takie dorodne dziewczyny!

Pozdrawiamy z Magicznego Domku
SHARE:

31 komentarzy

  1. Gratulacje! ! Dużo zdrowka dla Was i pozdrowienia dla Magicznego Domku; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie!! Ja chyba byłam o dwa cm dłuższa i 20 g cięższa, z poślizgiem 2 tyg!! Wiec fajnie usłyszeć, ze wcale nie jestem jakimś rzadkim okazem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca waga :-) Moja Kasia ma już 5tyg i tyle nie waży:-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki wielkie. Dużo zdrówka dla was. Ja podobnie córka 3850 a syn 5560 również silami natury.Niestety miał mniej szczęścia i doznał porażenia splotu ramiennego. Ale mimo ciągłej troski o rehabilitację ręki jest cudny i daje nam tyle radości......

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kruszynka ! Niech zdrowo rośnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech rośnie zdrowa !! Cudna jest! I oczywiście wielki ukłon w twoją stronę super podwójna mamusiu !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje😁 niech rosną Wam zdrowo dziewczyny 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Szacun!!! Naprawdę dorodna, ale najważniejsze że zdrowe jesteście i wszystko ok. Ja też się boję tych pomiarów bo co dziecko to większe rodzę, mam ich dwójkę a teraz czas na córcię ale w 5m-cu brzuch mam jak przed porodem ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!! Zdradź proszę, skąd słoń? O.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :D Piękna dziewczynka :) A jaka silna i dzielna mamusia !! ;)
    Czytałam posty o Twojej drugiej ciąży kiedy sama czekałam na narodziny naszej drugiej córeczki :) Mimo, że termin miałam na koniec kwietnia to urodziłam juz 18.marca, nasze maleństwo ważyło tylko 2260g . Jutro skończy 2 miesiące i wazy prawie 4kg , wiec ciezko mi trochę wyobrazić sobie 5-o kilogramowego noworodka ;)
    Życzę Wam dużo zdrowia, spokoju i magicznych chwil w waszym powiększonym gronie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! :) waga rzeczywiście imponująca! ale najważniejsze, że Maluszek jest zdrowy i już w Magicznym Domku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Równo 2 kilo wieksza od mojej ;) ale to super bo "jest co w ręce wziąć" :) śliczności i jeszcze raz gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  13. Kawał baby ;) Jeszcze raz gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urodzona w moje imieniny 😃 będę zawsze pamiętać😃 gratulacje rodzinko 😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Gratulacje przede wszystkim dla Ciebie,bo dałaś radę! Moje bąble obydwaj ponad 4300 kg, i wiem ile to wysilku, skądinąd pięknego, mnie kosztowało. Mamusiu jeszcze raz chylę czoło i gratuluję! Osobiście uważam, że łatwiej się takim dużym dzieckiem zajmować,bo jest jak chwycić,nie ma tego lęku. Z drugiej jednak strony jest trudniej wykarmić, przynajmniej u mnie tak było z drugim synem i skończyło się na mm.Nieatety starszy syn wymagał dużo uwagi i był zazdrosny, ciężko więc było rozbujać laktację na miarę potrzeb mojego dużego drugiego synka. Życzę Ci żeby udało się wszystko jak sobie zaplanowalas po urodzeniu drugiej dzidzi.Wiedz jednak, że czasem nie wszystko wychodzi jak byśmy chcieli i drugie dziecko uczy, moim zdaniem, bardziej lżejszego podejścia i większego luzu w temacie rodzicielstwa ��Trzymaj się magiczna rodzinko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje Wielkie !!!! Duzzzza dziewczynka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna dziewczynka!Serdeczne gratulacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozkoszne Dzidzia. Niech Wam zdrowo rośnie, dużo śpi i przynosi Rodzicom wiele satysfakcji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Mały, rozkoszny grubasek :) Niech Wam zdrowo rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje!
    Możliwe, że miałaś cukrzycę ciężarnych (?), wtedy rodzą się dzieci z wysoką masa ciała.
    Kontroluj poziom cukru w przyszłości.
    Mam jednak nadzieję, że po prostu Gabrysia to duża dziewczynka i tyle :)
    Życzę Wam wszystkim radosnych dni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam cukrzycy ciążowej. Obowiązkowo robi się pod tym kątem badania w ciąży. :)

      Usuń
    2. Ja jak urodziłam syna w 2012r. to przez ciążę nie miałam cukrzycy ciążowej (robioną miałam krzywą), na końcu ciąży mówili, że syn waży 3500-3800g max. Urodziłam 4850g i w szpitalu na książeczce wpisali mi GDN1 (czy jakoś tak), a to ozn.cukrzycę ciążową. Nie rozumiem też tego...to miałam cukrzycę czy nie?

      Usuń
    3. Zdarzają się też takie rzeczy, że wpisują CC gdy kobieta urodziła naturalnie. :) więc są różne pomyłki :)

      Usuń
  22. Jaka słodka i duża dziewczyna! :*
    Będzie silna czuję to :) Dużo zdrowia dla was!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Gusiu :) jesteś mega dzielna ,że dałaś radę z tym "klocuszkiem" mam nadzieję,że Cię nie uraziłam tym określeniem ?;)
    Pozdrawiam serdecznie
    E.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje powiększenia rodzinki!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje! Dużo szczęścia w wychowywaniu małej!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje!!! Dużo zdrówka dla Was

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale fajnie, ze malenstwo jest juz z Wami. Waga imponujaca jak na dziewczynke😊gratulacje

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig