01 stycznia 2012

Nowy Rok

Przebieg minionych zdarzeń zainspirował nas do buntu. Jesteśmy tak przemęczeni i zabiegani, że postanowiliśmy w sylwestra wreszcie NIC nie robić.

Plan był prosty: oglądanie filmów, dobre jedzenie oraz strój wieczorowy - piżamy i szlafroki. 

























Kolacja szybka ale pyszna. Pulpeciki, bataty i sałatka z młodych liści szpinaku.



























O północy pocieszaliśmy nasze wystraszone zwierzaki i piliśmy Prosecco za Nowy Rok. Mam wiele planów i marzeń, które chciałabym zrealizować. Czuję, że 2012 rok przyniesie ze sobą dużo pozytywnych niespodzianek. Zła passa zawsze ma swój koniec. Teraz będzie tylko lepiej.




























A po północy pierożki z pieca z fetą i szpinakiem. Pychotki!




































Przepraszamy wszystkich tych, z którymi mogliśmy spędzić ten uroczysty, ostatni dzień w roku a nie spędziliśmy. Tak bardzo brakuje nam czasu na normalne życie w naszym domku, że właśnie teraz potrzebowaliśmy po prostu spokoju. 
Druga sprawa to fakt, że mój Tata wrócił w środę do domu. Co wieczór jeżdżę do niego (mój dom rodzinny mieści się zaledwie 2 km od Magicznego Domku) zrobić zastrzyk i pomóc trochę Mamie. Tata wymaga jeszcze stałej opieki, ale w domu, po sześciu tygodniach pobytu w szpitalu, czuje się znacznie lepiej.
Mi spokój ducha daje myśl, że w razie czego jestem w pobliżu. 

Jeszcze raz życzę moim Kochanym Czytelnikom pomyślności w Nowym Roku! Szaleństwa lub spokoju - w zależności od potrzeb i nastroju. Cudowności i szczęścia, które czai się tuż za rogiem - wystarczy docenić magię zwyczajnych chwil. Tego Wam życzę kochani!
SHARE:

26 komentarzy

  1. Wszystkiego najlepszego :)
    I proszę o przepis na te pierożki z pieca! Wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mm pierożki wyglądają apetycznie!:)
    pogody ducha w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Kim jestes z zawodu, jesli mozna wiedziec? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego i dziekujemy za zyczenia:)

    Rowniez jestem bardzo ciekawa przepisu na te pierozki, uwielbiam fete i cokolwiek co jest zwiazane z kuchniami poludnia:) trzymajcie sie pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku..:))). Musi być lepiej :)). I ja również dołączam się do próśb o przepis na pierożki (zarówno na ciasto, jak i farsz...prosi, prosi, prosi, prosi!!)!! Wyglądają bosko!!
    Pozdrawiam gorąco i życzę spełnienia wszystkich życzeń, postanowień, marzeń i nadzieii związanych z nowym rokiem. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. samej pomyślności w NOWYM ROKU :)
    nastaazja

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo szczęścia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę samych pomyślności w roku 2012. Ja również poproszę o przepis- może być odrębny wpis wraz ze zdjęciami :-)

    pozdrawiam, graka

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja uśmiecham się o przepis na pulpeciki. Wyglądają mega zdrowo :) Serdeczności na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedzonko wygląda pysznie!
    Życzę wszystkiego dobrego w nowym roku ale zdrówka i spokoju najwięcej bo to najważniejsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miejmy nadzieję, że wszystko wróci do normalności! Super, że posty pojawiają siętak często, uwielbiam je czytać. Pierożki wyglądają smakowicie :).
    Duzo zdrówka :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz bardziej doceniam właśnie takie spędzanie Sylwestra jakie zorganizowaliście dla siebie :) Moje świętowanie było również domowe, spokojne i mam poczucie, że odpowiednie ;). Dołączam się do prośby o przepis na pierożki, wyglądają smakowicie chętnie spróbuję . Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)
    Nie pozostaje Ci nic innego jak podać przepisy, bo wszyscy podglądacze mimo świąt jacyś wygłodniali ;)
    Bardzo fajny sposób spędzenia Sylwestra, też mi się taki marzył, ale w końcu spędziliśmy go z moimi rodzicami ;) Było sympatycznie, kameralnie i co najwazniejsze - rodzinnie :)
    pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i M.! od A&D! pozdrawiamy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. też proszę pięknie o przepis na pierożki, ale na pulpety również :>
    Życzę Wam końca tej złej passy i spełnienia planów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój sylwester wyglądał podobnie i jestem bardzo zadowolona :)
    Pierożki wyglądają super. Przyłączam się do prośby o przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  20. także wybrałam taką opcję sylwestrową :) najlepsza! :) ale jedzenie u Ciebie chyba lepsze, za rok się bardziej postaram :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdrowia i realizacji marzeń w Nowym Roku! :** Pollyanna

    OdpowiedzUsuń
  22. Na wstępie Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    Po drugie - jesteś szalenie inspirująca osobą! Serio! Przeczytałam Twój blog od deski do deski i aż chce mi się układać rzeczy w półkach, zmieniać ustawienia w moim mieszkaniu i dekorować to i owo ;) Rewelacyjny blog! Wprowadzasz taki niesamowity klimat, jakby się było razem z Tobą w Magicznym domku ;)

    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaa kiedy będzie czynny sklepik ze świeczkami??? baaardzo bym chciała co nieco kupić:)))
    Pozdrawiam
    Magda:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę wszystkim domownikom Magicznego Domku pomyślnego, zdrowego, wesołego Nowego Roku – aby przyniósł same miłe niespodzianki, pogodne dni i dał wiele powodów do radości.

    OdpowiedzUsuń
  25. do twojego bloga zacheciał mnie siostra, teraz wiem że będę twoim częstym gościem. Prosze w wolnej chwili podaj mi przepis na sałatke z liścmi szpinaku:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Z jakiego pysznego ciasta robiłaś pierogi? Wyglądają fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig