16 lipca 2017

Indiański Kącik

Czasami śmiać mi się chce z moich tytułów do wpisów, ale aranżując sobie mój osobisty kącik do pracy połączony z toaletką, właśnie taki tytuł chodził mi po głowie. :) 
Jak dobrze wiecie, lubię te małe wnętrzarskie zmiany. Na dworze panuje letnia aura, a na naszym poddaszu jest bardzo gorąco, siłą rzeczy powędrowałam w cieplejsze klimaty w naszym domu. 
Sami zobaczcie. ;)





Oczywiście dodatki nie są oczywiste. Pióropusza brak. ;)


Wiszącą doniczkę, kaktusa i proporczyk na ścianie upolowałam w Jysk.
Spinacz, o który często pytacie, kupiłam kiedyś w Tigerze.




Pojawił się nowy kwiatek na sekretarzyku, który tak naprawdę ma już... paręnaście lat (a właściwie to może mieć z 22 lata)! Kupiłam go kiedyś na kiermaszu w szkole podstawowej i dałam go Mamie. Teraz trafił do nas.


Lubię ten kącik, bo za sprawą drobnych dodatków można zmienić panujący nastrój. 







Kosmetyczka - TKMaxx
Lusterko - Zara Home
Pojemnik w liście - Home&You
Poduszka - H&M Home






I oto tak zostałam Indianką. ;)






Do napisania już niebawem. :*

Wasza G.
SHARE:

13 komentarzy

  1. Oj piękny jest! Super że masz taki swój kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam podobnej toaletki czy sekretarzyka, tylko właśnie nie białego, chociaż po twoich zdjęciach widzę, że biel tez ciekawie się komponuje z drewnem... Cicho zazdroszczę że masz swój klimatyczny kącik w domu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę skomentować na Instagramie, bo nie mam tam profilu więc napiszę tutaj. Gabrysia to skórka zdjęta z Pana Poślubionego!

    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twojego bloga!!! :)

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytajac Gusiu Twoje posty czekam na każdy następny z utesknieniem. Uwielbiam Was i Was Magiczny Domek

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze pięknie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy zakątek! Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie też strzałem w dziesiątkę są soki z Chia:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest ten kącik! Bardzo stylowy i przytulny. W takim miejscu z pewnością praca sprawia większą przyjemność;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pierwszy rzut oka widzę ile serca włożyłaś w swój kącik. Kreatywnie urządzone mieszkanko,każdy szczegół dopracowany. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kącik wygląda bardzo przytulnie i na pewno praca staje się tam przyjemniejsza. Spinacz jest super, a huśtawka idealna na chwilowy odpoczynek od pracy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. W tak stylowym mieszkaniu można oderwać się od rzeczywistości i cieszyć chwila dla siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig