22 lutego 2018

Różana Łazienka

Jak mi tęskno do wiosny! Ostatnie dni słonecznie nas rozpieszczają, tak że głową jestem już w wiosennym nastroju. Od stycznia (!) kompletuje wiosenną szafę, planuję wiosenne porządki i wprowadzam powiew świeżości w aranżacjach w Magicznym Domku. Oby prognozy się nie sprawdziły, że ma nastać atak zimy. O nie, na to był czas w styczniu w czasie ferii! Teraz prosimy, wiosno przybywaj! ;)

Wiosenny nastrój wprowadzam do domu otaczając się kwiatami (ciętymi i doniczkowymi), ale nie byłabym sobą gdybym nie zmieniła trochę dodatków. Po kąciku do pracy, przyszedł czas na łazienkę na parterze, gdzie pojawił się różowy akcent. Zobaczcie jak prezentuje się łazienka po drobnych zmianach, które uwielbiam uwieczniać tu na blogu, by dawać Wam przykład ja niewiele trzeba, by zmienić swoje otoczenie i wprowadzić w nie powiew świeżości.







Co nowego?
Część przedmiotów przywędrowało z innych pomieszczeń np. obraz, który kupiłam kiedyś w galerii w Jezioranach. Dzięki ratanowym dodatkom róż nie jest cukierkowy a stonowany. 
Plecioną lampę kupiłam w Leroy Merlin. Ręcznik, poduszkę i dywanik w H&M Home. Różowa doniczka z sukulentami to Ikea.









Poprzednim razem łazienka prezentowała się tak: (klik). A jeśli ktoś uzna, że w obecnej wersji jest zbyt dziewczęco (co generalnie możemy czynić pełnoprawnie bo jest nas 6 dziewczyn na jednego! ;) ) to zapraszam to bardziej stonowanej łazienki z prysznicem, którą mamy na górze (klik). Bardzo lubię jej klimat!

To wszystko na dziś, niebawem pojawią się migawki miesiąca a marzec i kwiecień przyniesie masę blogowych nowości i ...wiosny!

Wasza
G.
SHARE:

16 komentarzy

  1. kot jest najlepszym dodatkiem :DDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie w zupelnosci����������������

      Usuń
  2. Witaj, w jaki sposób mocujesz obrazy do ścian? Gwoździe? I próbuję szczęścia i pytam jeszcze raz jakim kolorem i firmą malujecie ściany w magicznym domku.:-) Pięknie macie, pozdrawiam i zdrówka bo u nas na śląsku grypa szaleje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie info można znaleźć w innych postach. U góry po prawej stronie jest takie pole z lupką "search". Wpisałam tam hasło "ścian" i w jednym z postów znalazłam taką wzmiankę: "Na ścianach niezawodna Tikurilla 20 (kolor wybrany ze wzornika, bardzo jasna, ciepła szarość). Nr 20 oznacza, że jest to farba trwała i zmywalna." Mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń
  3. Pięknie! A mi najbardziej podobają się: niezmiennie drabinko-półeczka, sukulent w różowej doniczce i statuetka kota na półce;)
    P.S. I nie wstydzę się przyznać, że różowy to mój ulubiony kolor. I to wcale nie pudrowy róż:)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana u moich przyjaciól jest 14!!!! dziewczyn (w piętrowym domu) na jednego: zona, corki, tesciowa, babcia, kuzynka oraz zenskie zwierzaki - psiska, kot i swinki morskie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te zmiany. I rzeczywiście wystarczy kilka drobiazgów by odmienić pomieszczenie. Jednak nawet takie tylko zmiany to spory koszt. A biorąc pod uwagę kilka pomieszczeń to zupełnie niezła sumka się zbiera. Wiem, wiem każdy robi według uznania i grubości swojego portfela......

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda :) Masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Gusiu. No po prostu rozwiązałaś mój problem z oświetleniem w łazience!!! Nie wpadłabym na to, żeby w łazience była normalna wisząca lampa a nie te brzydkie (jak dla mnie) oświetlenie "łazienkowe". Dzięki! Piękny domek!!! Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście to problem i naprawdę malo osób umie to rozwiązać. Każdy robi co chce we własnym domu. Oświetlenie robi się takie jakie się komuś podoba. A nie rozkminy typu o Boże nie wiedziałam ze we własnej łazience za własne pieniądze mogę powieśić lampe jaka mi sie podoba a nie taką jaka jest u kaźdego

      Usuń
    2. Juz nic miłego i w podziękowaniu za inspiracje nie można napisać do kogoś bo od razu z ukrycia wyjdzie jakaś zmija i będzie kasac swym jadem na lewo i prawo aby tylko ulżyć swojej frustracji i uprzyjemnić sobie swoje niedowartosciowane życie... miłego dnia!

      Usuń
  8. bardzo przytulnie sie zrobiło jeszcze tylko brakuje miniaturowej rożyczki na parapecie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie zaaranżowana łazienka. Ten nastrój :) Serdecznie pozdrawiamy - Snob Shop

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig