04 marca 2012

Petit déjeuner!

Dzień Dobry! :)

Ależ ten czas leci. Jak nigdy potrzebuję zwolnić. Ale jeszcze nie teraz, jeszcze biegnę w tym maratonie. Tygodnie mijają szybko i stresująco. Wychodzę rano z pustym żołądkiem zalanym filiżanką kawy. Praca i odliczanie dni do weekendu.
Gdy nadchodzi weekend staramy się nadrobić wszelkie zaległości. Już zdążyliśmy odbyć piątkowe rodzinne przyjęcie, sprzątanie Magicznego Domku i uzupełnienie zapasów. Ja udałam się na upragnione, wiosenne zakupy, potem spotkania towarzyskie - kawa z dziewczynami, a sobotni wieczór - przyjęcie urodzinowe mojej przyjaciółki jak za dawnych czasów (tort w domu, reszta wieczoru z masą znajomych na mieście).
Dziś po całym tygodniu i prawie 2 dniach weekendu nadal...padam ze zmęczenia!

Z powodu tego całego biegu z przeszkodami, zapominam czasami o sobie. Nie jem śniadań, mało piję, mało śpię. Dawno tak nie miałam.
Zapach wiosny czuć w powietrzu. Czas na zmiany! Trzy proste zasady, które w tej sytuacji ,w trybie natychmiastowym muszą być wprowadzone w życie:

1. Jeść śniadania. (zawsze!)
2. Zdrowa dieta (regularne posiłki, warzywa, urozmaicenie)
3. Chodzić wcześnie spać. (ok. 22.30)

Przyszedł marzec. Zwalniam i ładuję akumulatory! Start od dziś. Na początek zdrowe,  pożywne śniadanie!




























































W wiosennych planach masa postów! Do napisania Drodzy Czytelnicy!
SHARE:

17 komentarzy

  1. Mniam, bardzo apetyczne śniadanko. Tak tak trzeba trochę zwolnić i naładować akumulator :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniadanko wygląda bardzo smakowicie ;) Też mam kilka wiosennych postanowień więc trzymam kciuki za powodzenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie zgłodniałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czego jak czego, ale śniadania zdecydowanie nie może zabraknąć w naszym codziennym menu! Można zapomnieć o kolacji czy o zbyt obfitym obiedzie, ale posiłek rano to dla mnie punkt obowiązkowy, choćbym była już wszędzie bardzo spóźniona. Jak nie zjem odczuwam później gorszy nastrój i czuję się źle. A jajeczka uwielbiam! 2 dla mnie to za dużo, ale 1 raczę się nawet kilka razy w tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm pycha śniadanie :) Jestem uzależniona od jajek:D Jem codziennie 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śniadanie jest bardzo ważne! Będę trzymała za Ciebie kciuki aby postanowienia zostały spełnione:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedz śniadanie koniecznie ! zobaczysz o ile więcej energii będziesz mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie nowy post :)
    Śniadanie jest bardzo ważne, więc zawsze na uczelnię zabieram coś dobrego i zdrowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie zwyczajne, a takie piękne. Uwielbiam twoje ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszne sniadanko, podstawowy posiłek każdego dnia :) Trzymam kciuki za wprowadzane zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile gotujesz jajko, żeby tak wyglądało w środku? i czy wrzucasz do gotujacej się wody?

    OdpowiedzUsuń
  12. śniadanie to w końcu najważniejszy posiłek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham takie śniadania!
    W ogóle uważam, że ten posiłek jest bardzo przyjemny, uwielbiam jadać wiosną, kiedy każdego dnia obserwuję, że słońce coraz szybciej budzi się do życia.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. "zatrzymać swiat , ja wysiadam " :)

    a sniadanie wyglada wyjatkowo apetycznie :).
    Mysle, ze wiekszosc z nas ostatnio cierpi na chroniczny brak czasu

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie jak na razie wychodzi ;). Codziennie świeże warzywka i owoce, spacerki. Już nie mogę doczekać się wiosny!


    Z tym blogiem kojarzy mi się piosenka: "W moim magicznym domku wszystko się zdarzyć może..." :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Życze dużo wytrwałości i siły na nadchodzące dni ;)

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig