03 kwietnia 2024

Wielkanoc w Magicznym Domku '24

Witajcie kochani!

Mam nadzieję, że ostatnie dni spędziliście tak jak lubicie najlepiej, niezależnie od tego czy gdzieś wyjechaliście, czy też sami szykowaliście te święta u siebie. 

Wielkanoc to taki czas, kiedy potrzebuje jeszcze więcej... spokoju, którego przecież najczęściej życzy się właśnie w te święta. I chociaż co roku święta odbywają się u nas w Magicznym Domku, starałam się tak zorganizować pracę, by się nie przemęczyć i z niczym nie śpieszyć. Gdy panuje taka rodzinna, niespieszna atmosfera to właśnie wtedy można w pełni cieszyć się tym wyjątkowym czasem.

Malowanie pisanek, pieczenie ciast, dekoracja stołu może stać się piękną częścią przygotowań, jeśli nie damy się typowej gonitwie.





W tym roku zamiast świeżych kwiatów w wazonie zerwaliśmy kilka gałązek dzikiej wiśni rosnącej za płotem.




Na stole biel z nutą błękitu.

Jedyne co kupiłam do dekoracji stołu to serwetki papierowe, które kupiłam znacznie wcześniej w ciągu roku i wiedziałam, że będą pięknie komponowały się z zastawą (Lubiana) na nadchodzące święta.











Bardzo lubię dekorować stoły na przyjęcia oraz  święta i chociaż wygląda to na wiele pracy, to mam już swój opracowany system i dużą pomoc bliskich, więc ostatecznie jest to naprawdę bardzo miła czynność. Obrusy zawsze prasuje mąż, a ja w miedzy czasie przygotowuję zastawę. Później w rozkładaniu pomaga mi Marysia. Gdy stół jest już gotowy na przyjęcie gości, wtedy czuję się jakoś bezpieczniej i spokojniej idą nam dalsze przygotowania.


Wielkanocny zajączek zaskoczył prezentami w ogrodzie. Uwielbiam te chwile, gdy dzieci wytrwale wyszukują ukryte paczuszki.






Rodzinna atmosfera i piękna pogoda tego dnia nie zmusiła nas do siedzenia tylko przy stole. Gdy reszta przechadzała się po ogrodzie, ja mogłam ogarnąć na nowo stół i podać ciepłą herbatę i ciasta.




Zajączkowa chwalipięta czyli drobne upominki, które chcemy zapamiętać. 

Marysia

Zestaw to stworzenia własnego albumu na zdjęcia.


Genialny zestaw do tworzenia różnych konstrukcji.


Zmywalne tatuaże.


Gabrysia

Zestaw artystyczny do malowania farbami.


Clixo ale w innej kolorystyce.


Tatuaże świecące w ciemności. :)


Miłoszek

Kreatywny zestaw to tworzenia postaci piratów oraz pirackich szabli.



Pirackie tatuaże.


Trzymajcie się cieplutko, jest teraz małe ochłodzenie, ale w weekend zapowiadają istny wybuch wiosny!
Ja też mam spadek formy i muszę się trochę wyciszyć i zregenerować, ale niebawem wracam z kolejnymi wpisami. 

Do napisania!
SHARE:

14 komentarzy

  1. Pięknie u Was:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gusiu, a skąd ten papier do pakowania w marchewki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na Twoje piękne pisanki, obiecałam sobie, że w przyszłym roku też zrobię własne! :) To wspaniała tradycja... żałuję, że dosłownie "przelatuję" przez Święta w nadmiarze obowiązków i nie celebruję chwil - muszę nad tym pracować a Twoje wpisy do tej celebracji codzienności bardzo mnie motywują i inspirują :) Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta celebracja nie jest łatwa i niestety nie jest nam dana bez naszej pracy i nastawienia. Ja ciągle sobie o tym przypominam, każdego dnia. Moja.sila jest to, że potrafię cieszyć się zml.malych rzeczy, więc zawsze coś takiego się w ciągu dnia znajdzie. Ściskam 😙

      Usuń
  4. Pięknie i ciepło jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kojąca kolorystyka tych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie, że jakiś smutek bije z tego posta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dostrzeżesz radość na Instagramie, gdzie w formie filmiku zachowałam właśnie te chwile 🤍

      Usuń
  7. Ależ piękne kolory, może do końca nie moje, ale u Was tak pięknie harmonizują.
    Ciepło rodzinne odbite na zdjęciach.
    Pozdrawiam ❣️

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne, spokojne klimaty. widać, że dobry początek miesiąca.
    ~niecierpkowa

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig