21 kwietnia 2019

Dekoracja Stołu na Wielkanoc '19

Chociaż w tym roku czasu na przygotowania świątecznego stołu miałam naprawdę niewiele (zazwyczaj myślę o dekoracji stoły nawet parę tygodni wcześniej), to tym razem po prostu skorzystałam z prostych trików, których nauczyłam się przez lata szykowania różnych okolicznościowych imprez. Ta wiedza pozwala mi zaoszczędzić wiele czasu. Z każdym razem idzie mi to sprawniej, odczuwam mniej stresu i mogę cieszyć się spokojną przedświąteczną atmosferą.
Lubię, gdy wszystkie ważne wydarzenia celebrujemy własnie w Magicznym Domku, w gronie najbliższej rodziny. Mamy już sprawdzone ustawienie stołu, każdy ma swoje ulubione miejsce i wystarczy stworzyć świąteczny nastrój za pomocą białego, świeżo wyprasowanego obrusa, kwiatów w wazonie i finezyjnie ułożonych serwetek z materiału. Do tego blask świec i stonowana kolorystyka dodatków daje niesamowity efekt bez przesadnych przygotowań. 

Zobaczcie, jak w tym roku udekorowałam stół na Święta Wielkanocne.




Święcone jajeczka włożyłam w zawinięte serwetki z materiału, które przypominają uszy zajączka. Takich rozwiązań na Instagramie było ostatnio bardzo wiele! Bardzo mi się to spodobało, ale fajne jest to, że u każdego może wyglądać to zupełnie inaczej. 







Oczywiście krzesła dostawiamy na samym końcu i każde jest z innej parafii. ;)



Najważniejsze dodatki, które tworzą wiosenną atmosferę. Świeże kwiaty i wazony ze świecami, do których włożyłam mech z naszego ogródka.







Soczyste połączenie kolorów pomieszane ze stonowanymi pisankami w różnych odcieniach brudnego fioletu, które obwiązałam naturalnym sznurkiem.



Schludność i oszczędność w kolorach zawsze nadaje takiego szlachetnego wykończenia.




Zostało mi przygotowanie wiosennej sałatki i czekamy na gości! I chociaż u nas rodzina jest naprawdę liczna, staramy się nie przesadzać z ilością jedzenia. Umiar jest zawsze dobrym rozwiązaniem. 


Korzystając z okazji pragnę Wam życzyć spokojnych świąt Wielkiej Nocy w gronie najbliższej rodziny. Pamiętajcie o odpoczynku, chwili wytchnienia, bez nerwów i pośpiechu. I przede wszystkim zdrowia, dbajcie o nie i cieszcie się, gdy jest, bo to wielki dar, którego często nie doceniamy.

Ogromne uściski od załogi Magicznego Domku! 
SHARE:

6 komentarzy

  1. Jestem mistrzem:) ostatnio nawet z koleżanką rozmawiałam, że chciałabym stworzyć taką atmosferę jak w magicznym domku 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stół. Pięknie przybrany I tani pachnący wiosną. Mimo że my świąt nie obchodzimy to bardzo podoba mu się twój rodzinny nastrój. Dbasz o każdy szczegół, brawo:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gusiu ale pięknie zawsze inspirujesz mnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko ładnie,tylko jeżeli jest to śniadanie Wielkanocne to powinno być bez świec. Świece jednak do kolacji.

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig