26 grudnia 2012

Nowy Magiczny Domek: Łazienka na Parterze

To takie miłe, jak prosicie o przedstawienie nowego Magicznego Domku. Ja też marzyłam o tym by wreszcie to całe zamieszanie remontowe minęło i móc przelać całe swoje serce w urządzanie naszego schronienia. Dla mnie Dom jest bardzo ważny. Musi być miejscem gdzie mogę wypocząć, ukryć się przed światem. Miejscem gdzie moi najbliżsi czują się bezpiecznie. 
Dom nie może być rzeczą na pokaz. Nie może udowadniać komukolwiek cokolwiek. Dom (lub nasz pokój) powinien być taki jak my i odzwierciedlać charakter właściciela. To dlatego lubimy podglądać czyjeś mieszkania. Ja również to uwielbiam! :)

Dziś dokładniej przedstawię Wam naszą łazienkę na parterze. Potocznie mówimy, że jest to moja łazienka, ponieważ posiada wannę. :)
To właśnie jej wybór był dla mnie bardzo ważny. Jestem bowiem osobą kochającą kąpiele nawet w sezonie letnim. 
Łazienka miała być jasna i ciepła. Z doświadczenia wiem, że nie trzeba inwestować w urządzenie łazienki fortuny, gdy pójdziemy na kompromisy. Można kupić trochę droższe płytki na podłogę (wybrałam imitujące drewno) a na ściany położyć najprostsze, taniutkie białe płytki. Zainwestowaliśmy w lepsze baterie, ale muszle klozetowe są bardzo proste i niedrogie. Prawie w całym domu wybraliśmy prościutkie oświetlenie  - szklane klosze i kinkiety z Ikei (seria Basisk). Mają wyjątkowo korzystną cenę, ale konsekwencja w ich użyciu sprawia wrażenie ekskluzywności. Jednym słowem można dobrze pokombinować, by było ładnie bez konieczności sięgania po rzeczy z górnej półki.
W nadchodzącym roku chcę umieścić parę postów o tym jak oszczędzać, jak żyć miło i przyjemnie bez konieczności wydawania masy pieniędzy. Będzie akcja ECOnomia :) Trochę o ekonomi i ekologi. :)

Ale wracamy do prezentacji łazienki na parterze.






































Ratanowy fotelik dostałam od Mamy. Wanienkę SAVON przywiozłam z wycieczki z Pragi. Drabinkę miałam poprzednio w sypialni. Od razu wiedziałam, że znajdzie swoje miejsce w łazience z wanną.






























Bardzo podobają mi się baterie z wylewką typu kaskada. Wybrałam przepiękną do wanny, niestety okazało się, że musieliśmy ją zwrócić gdyż była za krótka. Postawiłam na swoim i wybrałam podobną ale do umywalki. 



































Bardzo się cieszę, że w łazience jest okno. 
Już sobie wyobrażam kąpiele w letniej wodzie, przy otwartym oknie latem. Buchająca zieleń za oknem, lekki, ciepły wiaterek wpadający przez okno i śpiew ptaków. To będzie kąpiel niemalże 'pod chmurką'.  Ah! :)

A już za chwilkę łazienka na piętrze! Buziaki!

SHARE:

9 komentarzy

  1. Bardzo fajna, wygląda jak salon kąpielowy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudnie! Ahh jak ja Ci zazdroszczę własnego domku... ;)
    Ja na razie wynajmuję kawalerkę w strasznym stanie i ubolewam nad tym, że niewiele mogę tam zmienić i ulepszyć ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widze niezabudowana wanne :D wyglada ekskluzywnie. Dlugo przygladalam sie baterii bo nie moglam wyczaic co to takiego :D Wyglada troche dziwnie. Gdzie Ty znajdujesz take perelki? Lubie meble z ikei. Będe podgladac Twoje rozwiazania. Czekam na serie eco. Chcialabym skorzystac z Twoich doswiadczen przy urzadzaniu domu. Wszystko jest takie drogie a nie zawsze cena idzie w parze z jakoscia. Pewnie tez mialas dylemat parkiet czy panele? Czekam tez na osobny artykul o oswietelniu bo to tez wazna czesc wystroju domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem ciekawa czy bateria w wannie to sam kran czy może magicznie zamienia się w prysznicową rączkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie minimalistyczne wnętrza :) obie łazienki przypadły mi do gustu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna łazienka! jak cały nowy magiczny domek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie ale nie czuć magii, może z czasem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, tak czyściutko, jasno, i konsekwentnie. Wszystko z jednej "parafii" BRAWO

    OdpowiedzUsuń
  9. Łazienka jest przepięknie wykończona. Ja aktualnie mam zamiar wyremontować swoją w najbliższym czasie. Szukam inspiracji i powoli wybieram odpowiednie materiały :)

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig