wtorek, 6 grudnia 2016

Migawki Listopadowe '16 cz. 2

Kochani, to jeszcze nie koniec! :) Czas na dalszą część listopadowych wspominek. :)

Kompletowanie kalendarza adwentowego dla Marysi.


Gotowa na urodziny, ale posprzątać troszeczkę przed wyjściem nie zaszkodzi. ;)


Urodziny w figloraju, to Marysi pierwszy raz. Ale szalała!


Sto lat dla Tymka!


A potem poszliśmy na pizzę. :)



Oj Achi*! Daj spokój! (tak mówi Marysia na Gapcię bo mówimy na nią często Gapiś)!


Jedząc banana można bardzo się zamyślić. ;)


Spędziłam kilka wieczorów na pakowaniu prezentów. Mam już z głowy!


A potem... kolejny telefon trafił do serwisu i musiałam przerzucić się na swój poczciwy aparat.

Ostatni weekend miesiąca był bardzo intensywny. W sobotę wybrałam się na Baby Shower Natalii do Warszawy i pierwszy raz od ponad 2 lat spałam poza domem bez Marysi!





Pokoik dla dzidziusia już czeka! :)




Było cudownie! Bardzo mile też wspominam podróż powrotną pociągiem. Piękne widoki za oknem, ciepła herbata w ręku i książka. Taka chwila dla mnie.


Po powrocie szybko zabieram Marysię i pędzimy dalej na urodziny Ali.


W ramach urodzin odbyły się warsztaty muzyczne i plastyczne dla dzieci. :)


"Aja" przyjaciółka Marysi. :*



Tort z Peppką!


I dyskoteka!


A tu nasze domowe przedszkole. :)


Nasz ulubiony krem na zimę! :)



Szybki obiadek na następny dzień. Zupa kalafiorowa z koperkiem i pulpecikami.


I dalsza część pakowania.


A czasami spokojne wieczory. Wieczorynka i czekający na następny dzień kalendarz adwentowy. :)


Bardzo aktywny miesiąc za nami!

Do szybkiego napisania!
SHARE:

7 komentarzy

  1. Marysia w listopadzie się wyszalała za wszystkie czasy :) Świetny pomysł z lepieniem buzi z ciastoliny. Muszę koniecznie z moją małą wypróbować :) U nas prezenty też już kupione, ale czekają na pakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gusiu, co to za miejsca na urodziny maluchów?jesteśmy z tego samego miasta i szukam takiego miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, zapraszam zerknij do mnie... www.dziennacodzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje najulubiejsze migawki! Kocham migawki :) i czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też pamiętam swoją pierwszą noc poza domem z dala od dziecka ;) Z tym, że akurat to u mnie była delegacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow świetne zdjęcia, super pomysł na kalendarz adwentowy oraz ślicznie urządzony pokoik dla maleństwa! :)
    Pozdrawiam :)

    Jeżeli chcesz to możesz wpaść na mojego bloga http://true-beauty-is-eternal.blogspot.com/ dopiero zaczynam ale może z czasem znajdziesz coś również dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten pokoik dla maleństwa z łóżkiem dla mamy obok :) A Marysia jak zawsze cudna! :)

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig