21 listopada 2017

Pytania i odpowiedzi

Odkąd założyłam bloga dostaje najwięcej wiadomości mailowych w całym moim życiu. :) 
Codziennie, czasami nawet po kilka razy zaglądam do komentarzy na Instagramie i do skrzynki mailowej.
Dajecie mi niesamowitą energię do życia. Tyle ciepła i życzliwości bije od waszych wiadomości. Bez Was nie miałabym sił na regularne umieszczanie postów. Pisanie w pustkę szybko by się wypaliło.

Niestety, nie zawsze mam czas na odpisywanie na każdego maila lub komentarz. Czasami muszę nieźle się nagimnastykować, by umieścić chociaż posta. Skrzynka zapełnia się szybko, ponieważ do niej również przekierowywane są komentarze z bloga. Czytając Wasze maile i komentarze od razu w myślach Wam na nie odpowiadam, niestety problemem jest odpisywanie, które zajmuje dużo czasu. Wciąż z tego powodu czuję niedosyt i mam wyrzuty sumienia.

Wpadłam na pomysł zebrania wszystkich Waszych pytań jedną całość. Następnie w miarę możliwości posegreguję je tematycznie i odpowiem każdej osobie osobno, a za razem wszystkim, w specjalnym poście Q&A.

Jeżeli wcześniej zadaliście mi jakieś pytanie, na które nie otrzymaliście odpowiedzi lub chcecie się czegoś dowiedzieć nowego piszcie na mojego maila: magicznydomek@gmail.com lub zostawcie pytanie pod tym postem. 
Pytania mogą być różne, bo takie się wcześniej pojawiały. Od drobnostek dnia codziennego po większe sprawy. Odpowiem na każde pytanie, którego to odpowiedzią będę mogła się podzielić.

fot. Antropology

Czekam na Wasze zapytania! Piszcie, nie krępujcie się! :*
SHARE:

74 komentarze

  1. Jestem Twoja wierna fanka. :) Uwielbiam klimat Twojego bloga, wrażliwość na piękno i pozytywne spojrzenie na świat, które przebija się w postach. A pytanie mam czysto techniczne ;) czy kuchenne meble z Ikei są łatwe w utrzymaniu czystości- chodzi mi o te jasne fronty. Jestem na etapie planowania wystroju naszego wymarzonego domku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sbie odpowiedzieć, chociaż nie jestem autorką bloga:-) Mam jasne (ecru) matowe fronty w kuchni z delikatnymi żłobienami (wgłębieniami). Słyszałam opinie, że są bardzo wymagające i będę się męczyć z utrzymaniem czystości. Wydaje mi się, że nie jest tak źle. Owszem, te wgłębienia muszą być regularnie przetarte, bo "zmierają" kurz, jednak nie jest to uciążliwe. Kolor sprawdza się bardzo dobrze (może to zasługa matowego wykończenia). Mam 3,5-letnie dziecko i nie szafki nie noszą śladu rączek:-) Wydaje mi się, że większy kłopot sprawiają fronty na wysoki połysk. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Czym zajmujesz się zawodowo\ jakie masz wykształcenie? Czu jest ono związane z Twoimi zaintrtesowaniami i estetyką wystroju wnętrz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wiemy że Gusia z wykształcenia i chyba czynnegi zawodu jest architektem wnętrz.

      Usuń
    2. Moze nie wszyscy wiedzą. Ja nie wiedziałam

      Usuń
  3. Świetny pomysł ! Ja mam pytanie o rodzicielstwo :) Czy łatwo Wam było podjąć decyzję o posiadaniu dzieci ? Czy mieliście wątpliowści ? Czy możesz coś poradzić tym, którzy chcą ale się boją ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej przerażający moment w Twoim życiu? :) Chciałabym także przeczytać jaki jest Twój sposób na tak pozytywne i spokojne podejście do życia? Ja jestem strasznie nerwowa, codziennie się upominam, żeby to zmienić i niestety nie idzie mi najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy są rzeczy, które przerażają Cię, paraliżują w rodzicielstwie? Takie, o których nie zawsze się mówi w blogowo-instagramowym świecie. I drugie pytanie - kim byłabyś, gdybyś nie była 'sobą'? (Jaką alternatywną drogę mogłabyś wybrać) :) Pozdrawiam B.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcialabym zapytac czym zajmujecue sie zawodowo, czy macie elastyczny grafik? Patrzac na Twojego bloga jestem pelna podziwu jak godzicie prace z praca w domu i jeszcze macie czas dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chciałam zapytać o zawód. Czy jest on związany ze studiami w Akademii Sztuk Pięknych? Ponadto, czy prowadzisz firmę związaną z wykonywanym zawodem? To może trochę "ciekawskie" pytania ;-)

    Super wcześniejsze pytanie o rodzicielstwo:D

    Apropo, czy masz sytuacje kiedy masz wątpliwości wychowawcze odnośnie starszej córki? Czy ona się buntuje?

    Jak najbardziej lubisz spędzać czas z córką?

    Czy wprowadzałaś już Marysi język angielski?

    W jakim mieście mieszkacie?

    Na co zwracałaś uwagę wybierając przedszkole?

    Pozdrowienia.

    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak radzisz sobie z małymi dziećmi j zwierzętami , chodzi mi o wszędzie będąca sierść . Jak przygotować zwierzęta na nowego członka rodziny ? Sama jestem w ciąży i mam bardzo samolubnego kota, boje się że będzie zazdrosna kiedy dołączy do nas dziecko ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd ty bierzesz na to wszystko siły ??? 😂 i czy miewasz dni kiedy najzwyczajniej nic ci się nie chce co wtedy robisz odpuszczasz czy motywujesz się do pracy??? 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam bloga od deski do deski , zakochałam się w Twoich wnętrzach, zakupiłam świece zapachowe, polubiłam kąpiele w wannie . Wszystko przez Ciebie �� skradłam klika pomysłów na wystruj domu , bardzo lubię Twoje posty .Są takie ciepłe i pozytywne. Chciałabym zapytać jakie poleciłabyś mi kosmetyki naturalne dla mojej mamy pod choinkę? Który krem np na noc , szukałam w sieci ale nie bardzo wiem który wybrać. Bardzo pozdrawiam Anita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam już od bardzo dawna Twojego bloga :) Czy masz może jakiś nietypowy talent (np. głos kaczora donalda itp.)? Jaki jest twój ulubiony film na pokrzepienie ducha? Co byś powiedziała (gdybyś miała oczywiście możliwość) sobie 10-15 lat młodszej? Pozdrawiam ciepło całą rodzinkę :)

      Usuń
    2. Wystrój pisze się przez "ó"

      Usuń
  11. Czy szczepisz dziewczynki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Gusiu, jako młoda mama interesuje sie tematem szczepień.z uwagi iż jesteś rozsądną, rozważna i mądra mama mam pytanie, czy /czym szczepilas córki?jeśli tak to były to skojarzone szczepionki czy na NFZ, jakieś dodatkowe? I jeszcze pytanko, ile masz lat(jeśli można spytać ofkors;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak radzisz sobie z sierscia zwierząt w domu i jak często odkurzasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje za Twoj blog.
    Zawsze gdy go ogladam zastanawiam sie jakie musisz miec spokojne te dzieci ze mozesz robic to wszystko ja nie mam jak przy mojej 14miesiecznej corce nie mam jak ugotowac obiad a co dopiero blog prowadzic.
    Jak Ty to robisz ze dzieci tak latwo sypiaja.??? W roznych miejscach.

    Moja malo sypia ma z tym ogromne problemy budzi sie co chwila. Drzemki sa jak na szpilkach zasypia tylko przy piersi. A noce to ciagle pobudki.
    Jestem zmeczona

    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz wymagające dziecko, polecam bloga wymagające.pl mój syn też taki jest jak opisujesz ten blog pomógł mi zrozumieć mojego synka

      Usuń
  15. Nie będę chyba oryginalna co do pytań.
    Jak udaje ci się utrzymać porządek przy zwierzyńcu i dwójce dzieci?
    Czy Marysia nie sprawia w ogóle problemów wychowawczych (bunty, krzyki, wymuszenia itp.), czy po prostu o tym nie piszesz?
    Jak poradziłaś sobie z Marysią (w sensie meocjonalnym), gdy pojawiła się druga córka? Stosowałaś jakieś specjalne zabiegi, czy zostawiłaś wszystko swojemu biegowi?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak utrzymujesz porządki w salonie gdy masz w większości ciemne meble (kredens, pianino) i różne kosze - tam zawsze zbiera się kurz. Sama mam ciemne meble i jak rano zetrę kurze to wieczorem i tak już widać cienką warstwę... :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Kraj marzenie? Gdzie chciałabys sie wybrac z cala rodzinka, by wypoczac�� Ja chetnie odwiedzilabym Nowa Zelandie (siostra byla rok temu i narobila mi smaka). Asia/ Gdynia

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej.Czy mogłabyś zrobić post o dobieraniu ubranek dla dzieci.Jak rozsądnie kupować by dziecięca garderoba nie była zbyt obszerna i nie pogrążała portfela? Mój odwieczny problem to za dużo ubrań dziecięcych. Aby zaoszczędzić często kupuję na promocjach i przecenach i zawsze ale to zawsze wpadam w pułapkę, że kupię więcej niż potrzebowaliśmy. Skutek: wcale nie jest to taniej,pełna szafa a nadprogramowe rzeczy wcale nie są używane tak często, wiec raczej zbyteczne.Jak mam znaleźć złoty środek?

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspomniałaś w którymś komentarzu/poście, ze opłaciło się uczyć szacunku do rzeczy Marysię, bo zabawki są w super stanie i może z nich korzystać Gabrysia. Jestem bardzo ciekawa, na czym to polegało :) Mój mały szogun ma największą frajdę z niszczenia...

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy stosujesz zasady Montessori w jakiejkolwiek sferze dotyczącej wychowania dziewczynek? Ewelina/ Lublin

    OdpowiedzUsuń
  21. Gusiu moje pytanie brzmi:
    Jak/gdzie przechowujesz filmiki i zdjęcia z ważnych wydarzeń rodzinnych?
    Pytam, bo w kwietniu urodziłam córeczkę i sukcesywnie nagrywam oraz robię jej zdjęcia. Wybrane zdjęcia wywołuje natomiast pozostałe pliki przechowuje na komputerze i dysku zewnętrznym, ale cały czas się boję, że je stracę 😕 Jak wiadomo wszystko co elektroniczne może ulec awarii. Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak czyścisz dywany i czym ;)
    Jak ogarniasz porządek i zapachy w domu jesli chodzi o zwierzęta
    Jak czesto scierasz kurze ? Jakiś sposób na kurz ? U nas to jakaś masakra - w szafie to wszystko mi się okropnie kurzy

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyszło mi do głowy jeszcze pytanie o wady :) Jakich swoich wad, słabości, gorszych cech jesteś świadoma? Jak nad nimi pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam pytanie wnętrzarskie :) Czy urządzicie wspólny pokoik dziewczynkom, czy będą miały osobne?

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy masz jakieś rutyny? Ile czasu dziennie poświęcasz dla siebie (z książką, filmem czy tak po prostu po swojemu)?

    OdpowiedzUsuń
  26. Polecam dropbox, skydrive albo googledrive. Ja używam tego pierwszego w pracy i prywatnie do zdjęć i jestem zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie są Twoje ulubione perfumy
    Ulubiony film
    książka
    muzyki słuchasz
    Czy macie kryzysy w związku

    OdpowiedzUsuń
  28. Gusiu jakie produkty spożywcze są Twoim "must have"? Robisz zakupy spożywcze z listą czy spontanicznie podejmujesz decyzje co zakupić? Czy przejmujesz się krytyką? Czy łatwo nawiązujesz znajomości? Jaki charakter ma Pan Poślubiony? Buziaki gorące dla całej Magicznej Rodzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią poczytam odpowiedzi na wszystkie pytania, które padły do tej pory. A mnie się marzy live z Tobą na Instagramie :::)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdybyście mieli synka jak chcielibyście dać mu na imię? Czy Marysia jest czasami trochę zazdrosna o Gabrysię?

    OdpowiedzUsuń
  31. W jakiej branzy pracuje Pan Poslubiony? Czy tez jest artystyczna dusza czy raczej umyslem scislym?

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy nikt z Twoich bliskich nie miał nigdy nic przeciwko, że piszesz bloga?
    Że ujawniasz takie intymne szczegóły życia, zdjęcia córek?
    Czy Twój mąż nigdy nie poddawał tego w wątpliwość odnośnie dzieci i ich wizerunku, bezpieczeństwa?
    Czy nikt nigdy nie wykorzystał treści tu zawartych przeciwko Tobie?
    Nigdy nie miałaś wątpliwości?
    Nie bałaś się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie odnośnie pytań powyżej.
      Czy spotkałaś się z hejtem w internecie wobec swojej osoby, rodziny?
      Zawsze podziwiam Cię z jakim spokojem potrafisz odpisywać na kąśliwe komentarze, ale zastanawiam się gdzie jest granica? Czy nie masz ochoty czasami komuś odpisać w takim samym stylu, wtedy kiedy ktoś atakuje Cię albo pisze coś złego na tema wyglądu Twoich dzieci?
      Nigdy nie myślałaś, żeby właśnie z tego powodu przestać pisać bloga?

      Usuń
  33. Gusiu napisz prosze jaka kawe uzywacie do Waszego ekspresu, czy masz jakas ulubiona ktora mozesz polecic?

    OdpowiedzUsuń
  34. Bez zbędnych wstępów :)
    1. Skąd macie beżowy dywan w sypialni i pokoju Marysi i jak je utrzymujecie?
    2. Jakie kapcie (i gdzie) kupujesz Marysi?
    3. Czy miewasz konflikty z najbliższymi?
    4. Jak utrzymujecie porządek w domku ze zwierzętami (jakieś sprawdzone patenty)?
    5. Czy myślałaś, żeby zacząć nagrywać na YT? W PnŚ bardzo dobrze Ci poszło:).

    Pozdrawiam, stała czytelniczka od... hmm... ok.6 lat

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy zarabiasz na prowadzeniu bloga?

    OdpowiedzUsuń
  36. Gusiu mam pytanie o farbę użyta w łazienkach nad kafelkami. Czy to jest typowo łazienkowa farba, czy zwykła emulsyjna, a może lateksowa? Z góry dziękuję za odp. Jesteś moją inspiracją. :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  37. pozwolę sobie zadać pytanie odnośnie dzieci- jak radzisz sobie z ogarnięciem domu, zrobieniem obiadu przy dwójce małych dzieci? Ja przy jednym małym nie moge prawie nic zrobić w ciągu dnia. Jak Ty to robisz, co robią dzieci jak Ty zajmujesz się obowiązkami domowymi?
    A drugie pytanie, to obserwując bloga widziałam że pracujesz, czy po urlopie macierzyńskim wracasz do pracy i jaką pracę wykonujesz?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy zaczniesz prowadzić kanał na you tube ?? ?? Było by suuuuper. Czy można gdzieś zobaczyć odcinek pytania na śniadanie z Tobą? Nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja mam pytanie czy zostawiasz Marysię (bo pewnie Gabrysię jeszcze nie) np. u swoich rodziców, teściów, cioć, wujków, koleżanek? Tzn. czy Marysia zostaje u babci na jakiś dzień albo na noc, a Ty wtedy masz czas dla siebie, domu? Wiem doskonale - z autopsji - że można ten czas mieć dla siebie mając dziecko w domu ale jestem ciekawa czy i jak często zostawiasz u kogoś dziecko/dzieci? Pozdrawiam - Justyna

    OdpowiedzUsuń
  40. Pytanie nr 1: Czy Gabrysia jest cięższa od Marysi?
    Pytanie nr 2: Czy Marysia jest cięższa od Gapci?
    Pytanie nr 3: Czy Gapcia jest cięższa od Matyldki?
    Pytanie nr 4: Czy Matyldka jest cięższa od Lunki?
    Pytanie nr 5: Czy Gabrysia, Marysia, Gapcia, Matyldka i Lunka razem wzięte są cięższe niż Pan Poślubiony?

    Pozdrawiamy,
    Siostry Matylda i Milenka Boczek

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej Kochana, jestem z wami jakieś 7 lat,kto by to liczył jak tu tak dobrze;)Interesuje mnie to jak ogarniasz sprawy organizacyjne że znajdujesz czas dla siebie, czy większość spraw życia codziennego masz rozpisane co do godziny(wiadomo przy dzieciach bywa różnie;)czy idziesz na żywioł?Nie ukrywam, jesteś moim number one jeśli chodzi o dbanie o własne potrzeby przy dzieciach;** Jak się bawisz z Marysią?Mamy Córeczki w tym samym wieku i o ile kocham czytać, układać puzzle, spacerować czy gotować z moim skarbem, to jak mam siąść i układać klocki to..kombinuje jak się tego wymigać, później mam wyrzuty sumienia:/ Czy też masz podobnie z czymś, czy tylko ja jestem wyrodna;)Czy planujesz posiłki, sprzątanie dzień po dniu itp czy z wyprzedzeniem?TO wszystko ;))Resztę wiem, albo się dowiem z twoich odpowiedzi innym czytelnikom:)Buziaki, Mariola

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy twoja panda ma wspomaganie? Pytam - bo u mojej brak i jest to chyba najwieksza wada tego auta a jak u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również dołączam się do poprzedników. Twój blog jest na liście moich ulubionych zawsze tu zaglądam w pierwszej kolejności i czekam na kolejny wpis :). Wspaniale udaje Ci sie budować ciepłą domową atmosferę, prawdziwy dom pełen radości i miłości. Sama wiem ile kosztuje pracy i czasu opieka nad jednym niemowlakiem (mój ma teraz prawie 9 miesięcy) a tu jeszcze kolejne dziecko i zwierzaki... Jak ty to wszystko ogarniasz?? Ja mam jedno dziecko zero zwierząt i cierpie na permanentyn brak czasu, zmęczenie i brak sił na cokolwiek poza tym co muszę. Dopiero co udało mi sie wrócić do prowadenia bloga i mojej pasji - rękodzieła. Także naprawdę podziwiam za organizację i werwę do działania :). Pozdrawiam serdecznie i życze kolejnych nie 8 a nawet 88 lat bloga :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne progi :) (magiadziergania.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam! Chciałabym się Tobie zapytać gdzie kupiłaś wolnostojącą wannę?

    OdpowiedzUsuń
  45. Skąd się wzięło zdrobnienie Gusia?
    I czy mówisz na swoją Gabrysię Gabi?

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam! Jakie świece zapachowe polecasz?Gdzie kupione, jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie będę oryginalna i tez zapytam o porządek i sprzątanie, bo zawsze mnie to uderza;) Skąd PP wie, gdzie są odpowiednie miejsca dla poszczególnych przedmiotów i czy podobnie jak Ty pilnuje porządku? Pytanie brzmi głupawo ale mam nadzieję, że zrozumiesz o co mi chodzi:) Mój Mąż (btw fantastyczny i mega inteligentny) rzadko potrafi coś znaleźć, a co dopiero odkładać rzeczy na swoje miejsce... zainspirowana przeprowadzką oraz Twoim blogiem postanowiłam zorganizować naszą przestrzeń tak, by żyło nam się wygodniej i ładniej. Bardzo się pilnuję, ale wydaje mi się, że jesli cała rodzina nie jest zaangażowana, to po prostu nie działa... Masz jakies patenty, czy sama zbierasz z podłogi, układasz w stosiki, wkładasz do pudełek itp...?pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pytania :
    1. Czy ćwiczysz lub prowadzisz jakąś dietę bo wydaje mi się że jesteś jakąś szczuplejsza? Pięknie wyglądasz.
    2. Czy gotujesz codziennie obiady i jeśli tak to z jakim wyprzedzeniem planujesz je lub zapisujesz co kupić i co przyrządzić np w pon środę itd??
    2. Proszę o porady jak wypracowałas systematycznosc w sprzątaniu bo mimo dwójki dzieci u Ciebie ciągle czysto i pięknie? Masz jakiś plan co sprząta w pon co w sobotę czy jak to wygląda?
    Będę wdzięczna za odpowiedzi. Pozdrawiam Was serdecznie
    Kaczuszka1313

    OdpowiedzUsuń
  49. Gusiu jak dbasz o stolik retrowood? Czy można na nim stawiać gorące kubki? Zamówiłam z identycznym blatem jak Twój i na dniach powinien być u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Aaa a ja jeszcze jedno mam pytanie: kto dla Ciebie jest inspiracją? Jakie blogi / vlogi obserwujesz najchętniej?:)

    OdpowiedzUsuń
  51. A ja mam pytanie które nurtuje mnie za każdym razem jak pokazujesz swój salon. Skoro w garażu jest pokój to gdzie jest garaż ��?

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam,
    Pytanie o szczepienia już padło,ale też jestem.zainteresowana czy dziewczynki są szczepione,a jeśli tak to czym.
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  53. Czy podzieliłabyś się z nami informacją co robi Twój mąż, bo mi się wydaje że jest informatykiem, ale to tylko domysły:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam z całego serducha !!! :*
    pozdrawiam Kasia ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. Czy wiesz kto się kryje za nickiem "Siostry Matylda i Milenka Boczek"?
    Czy jest to może ktoś z Twojej rodziny? ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Będę właśnie urządzała mieszkanie Wasz Magiczny Domek jest dla mnie nie lada inspiracją, skąd pochodzi stolik w salonie? Jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  57. Gusiu, czy korzystasz z czyjejś pomocy w prowadzeniu domu? Jeśli nie, to jak udaje Ci posprzątać, ugotować, wyprać, wyprasować i jednocześnie zajmować się dwójka małych dzieci, spotykać z przyjaciółmi, surfować w Internecie, dbać o siebie i swoje pasje i pracować?

    OdpowiedzUsuń
  58. I jeszcze jedno pytanie, a raczej prośba :) Wasze posiłki i potrawy na przyjęciach zawsze wyglądają smakowicie. Czy planujesz dzielić się z nami przepisami? Oczywiście tymi, które nie są tajemnicą kucharza :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo intrygujenie kwestia prezentów i upominków. Zdradzilabys, czym obdarowujesz bliskich? Oczywiście tak, by nie zepsuć niespodzianki :) Domyślam się, że są dobierane indywidualnie do osoby obdarowanej, ale ciekawi mnie, co się kryje w tych paczuszkach.

    OdpowiedzUsuń
  60. Gusiu, gdzie są zabawki Marysi? Na zdjęciach rzadko je widać, a przecież ma ich sporo. Mam trójkę dzieci i w ciągu dnia zabawki są wszędzie, mimo ze uczymy się odkładać je na miejsce. Nie chcę ich ograniczać w zabawie, sprzątaniu przed posiłkami i wieczorem. Ale w ciągu dnia to istny Armagedon :) może to kwestia przestrzeni (mieszkanie), a moze Marysia bawi się głównie na górze?

    OdpowiedzUsuń
  61. Super pomysl z tym wpisem! Czytam Twojego bloga juz bardzo dlugo i bardzo lubie to cieplo ktore bije z kazdego chocby najkrotszego posta. Gusiu, podziel sie prosze opinia na temat kichni Ikea. Pozdrawiam zaloge Magicznego Domku i wszystkich czytelnikow :)

    OdpowiedzUsuń
  62. A ja bym chciała popytać czym zajmuje się Pan poslubiony zawodowo? Usciski

    OdpowiedzUsuń
  63. Gusiu :-D

    Pozwól, że ponowię swoje pytania i prośby :-D

    Czy mogłabyś napisać jak oceniasz cerowanie swojego sweterka i czy możesz kogoś polecić? Mój czeka na ratunek :-/

    Czy mogłabyś umieścić zdjęcie jak wygląda sweterek po owej reanimacji..plissss

    Chciałabym wiedzieć i chętnie zobaczyć jak kompletujesz swoje ubrania. Czym się kierujesz? Jak łączysz spódnice midi z "górami" np. sweterkami

    Przy tej okazji wcale nie uważam by Twoja szafa, jak ujęto to w jednym z komentarzy, odpowiadała kobiecie 40+
    Wręcz odwrotnie. Odzwierciedla szyk i klasę, której niestety brakuje wielu mamom przed i po 30-stce. Sama lubie dl midi :-D I nie mam nic przeciwko długości przed kolanko, kiedy jest to ze smakiem i odpowiednim wyważeniem. Natomiast przykro patrzeć na atrakcyjne, zgrabne młode mamy, które pod kościołem np przy okazji komuni dzieci paraduja z mocno dopasowanych, wydekoltowanych, ledwo przykrywajacych pupę sukienkach. Próbując udowodnić, że nadal są sexy. Niestety taki widok mnie poraził tej wiosny :-/ Nie wspomnę co odkrywały owe sukienki kiedy dziecku upadła zabaweczka..poprostu niesmak.
    Sama jestem mamą 6 miesięcznej córeczki i staranie dobieram, podobnie jak Gusia, garderobę. Jest bardzo kobieca, jednak nie doslowna.. Chce by moja córeczka dostrzegła, ze piękno nie potrzebuje fajerwerków.. Chce by wyrosła na świadomą swoich zalet kobietę, która nie musi epatować swoim sexapilem. By wyrosła na szykowną, elegancką młodą damę..

    Dziękuję Gusiu, że Ty takie wartości tez cenisz :-D

    Wierna fanka
    P.

    OdpowiedzUsuń
  64. Gusiu,

    Czytam Twojego bloga od bardzo dawna... około 5-6 lat :-) mam wrażenie, ze Jesteśmy "koleżankami"
    Czasem sie nie zgadzamy ze sobą, czasem zadumamy nad tym samym, zjemy cos dobrego i uwielbiamy kaweeee ;-)
    Moje pytania, to zaspokojenie czystej ludzkiej ciekawosci, poznania ciut lepiej...
    Uwielbiam Magiczny Domek :-)

    1. Ajjjj czym zajmujecie sie zawodowo. Ogólnie oczywiście, nie wnikam w szczegóły.
    2. Szczepisz dziewczynki? ( taaak, wiem, było to pytanie)
    3. Jak dbasz o blat w kuchni, czy jest faktycznie problematyczny jak wielu ludzi sugeruje?
    To chyba tyle :-)
    Pozdrawiam
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  65. U nas coraz zimniej a Wy czasami chodzicie po domu tak lekko ubrani :) Jaką metodę ogrzewania wybraliście ? A może sekret tkwi w materiale z którego zbudowany jest Wasz dom ?

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeśli jeszcze zdążę, chciałabym zadać Ci jeszcze jedno pytanie. Tym razem kulinarne:) Proszę podaj kilka Twoich ulubionych posiłków i parę słów na temat tego co najbardziej lubisz jeść. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig