28 kwietnia 2012

Ogrodowa Majówka

Pamiętacie moją zeszłoroczną majówkę? (klik i klik)
Żeglarska majówka zakończyła się sukcesem i zdobyłam patent żeglarza. W tym roku role się odwróciły. Pan poślubiony jest już w Chorwacji i poszerza swój patent sternika oraz uprawnienia na morzu Adriatyckim. Ah jak mu zazdroszczę! 
Już niedługo, będziemy mogli samodzielnie odbyć podróż żaglówką dookoła świata. (Aj, z tymi marzeniami to się trochę zagalopowałam ;) )

Korzystając z okazji, że nie trzeba w domu siedzieć, mam swoje plany na nadchodzący długi weekend.

Ostatnio mam serdecznie dosyć miasta. Hałas, korki, wszechobecny pośpiech. Bardzo brakuje mi natury i spokojnego życia 'człowieka poczciwego'. 
Marzyłam o tym od dawna. Teraz gdy nadchodzi długi weekend (do pracy idę w poniedziałek i środę, ale na krótko) zabieram się za swój plan - ogrodowe porządki!

Ogródek u moich rodziców potrzebuje natychmiastowej ogłady. Ja z kolei, szybkiej interwencji natury w moją duszę. :) Układ idealny!

Jestem już gotowa do pracy i zaraz jadę się ubrudzić, zmęczyć i uszczęśliwić - bo właśnie tego mi teraz potrzeba.





































Muszę pracę w ogrodzie rozplanować na cały tydzień, by nie odpaść w przedbiegach. Czeka mnie grabienie, pielenie, przycinanie, sadzenie i wszystkie te cudowne czynności, które pozwolą mi odpocząć psychicznie od spraw z minionych miesięcy.

Pogoda wymarzona! Krem do opalania z mocnym filtrem i do dzieła!

Udanej majówki (na wszelakie możliwe sposoby) życzę! Do napisania!
SHARE:

7 komentarzy

  1. Udanej majówki życzę i pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już też przywitałam się z narzędziami ogrodowymi :) teraz przerwa na herbatkę :) i z powrotem do dzieła młody ogrodniku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. udanej majóweczki. Pogoda rzeczywiście sprzyja, więc można spokojnie pooddychać "naturalnym" powietrzem. Z lekką nutką zazdrości, pozdrawiam wiosenno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baw sie dobrze, uwielbiam prace w ogrodzie i tak jak Ty mam dosc miasta, ludzi, samochodow :( dlatego jutro gdzies uciekamy . papa

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja mam dość miasta i na majówkę wybieram się do rodziców na Mazury. I też w planach mam działeczkę, tylko leżenie, gry ruchowe i grillowanie. Ogrodnictwa nei lubię :)
    pozdrawiam i udanej majówki życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny plan na majówkę :)
    Niestety zakończy się na jakimś małym zielniku na balkonie z racji braku ogródka, ale mimo wszystko postaram się trochę zazielenić :)
    Pytanie tylko co na to moje koty? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz świetne wyposażenie na majówkę ;) pogoda będzie dopisywać ;)) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig