17 maja 2011

Zachód

Dziś był przepiękny zachód słońca. To niesamowite jak świat zmienia się pod wpływem światła... Bardzo lubię w Magicznym Domku to, że jest bardzo nasłoneczniony. Słońce wpada do pomieszczeń o różnych porach dnia. Zachody słońca można podziwiać we frontowym pokoju. Nabiera wtedy orientalnych barw.









































Marokańskie kolory. Chyba właśnie w tym kierunku będzie się rozwijał nasz najmłodszy pokoik.






































Dzisiejszy zachód słońca sprzyja marzeniom o dalekich podróżach... 






















































Dobranoc moi drodzy. Pędzę do snów o nieznanych miejscach...
SHARE:

2 komentarze

  1. Chciałam tylko powiedzieć, że cieszą mnie coraz częstsze aktualizacje bloga bo zaglądam prawie codziennie i ostatnio za każdym razem trafiam na nowy wpis :) (zawsze równie interesujący!)

    pozdrawiam,

    doko

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dlatego bardzo mnie cieszy moje nowe 65m kw. Okna mam OGROMNE i głównie na zachód. Uwielbiam wtedy moją czerwoono-bordową ścianę.
    U Ciebie też pięĸnie!!!
    A dalekie podróże... Maroko może za rok.... kto wie..

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig