16 sierpnia 2011

Nasze Logo i Wedding Handmade

Ah! Przepadłam w czeluściach przygotowań, wrażeń i emocji. To był szalony, bardzo pozytywny okres. Emocje sięgały zenitu. Zamieszanie z poplątaniem z wisienką szczęścia na wierzchu.
Jednak opłacało się, gdyż wszystko odbyło się zgodnie z planem. Naprawdę to był wyjątkowy, piękny dzień. Pełen miłości i zaangażowania. W otoczeniu najbliższych, cudownych ludzi. 
Nadal nie dociera do mnie, że mam męża! :) Brzmi to strasznie poważnie. Jednak My postanowiliśmy zachować w naszym życiu beztroskę i nutkę szaleństwa. Od soboty Pan Narzeczony mianuje na Pana Poślubionego.

Zanim skompletuję wszystkie zdjęcia i pokażę Wam jak ten nasz wyjątkowy dzień wyglądał minie trochę czasu. Wybaczcie więc fakt, że przez jakiś czas będzie pojawiał się 'weddingowy' temat. Nie ma co, przeżycie jest tak wielkie, że będzie mi trudno je tak po prostu pominąć. :)

Już do samych przygotowań włożyliśmy sporą dawkę serca. Pan Poślubiony wymyślił fajny pomysł na prezenciki dla naszych gości. Aromatyczne, ręcznie robione świece. 
Wcześniej robiliśmy je na potrzeby Magicznego Domku. Już tu paliły się nasze pierwsze świeczkowe owoce. Sam proces tworzenia własnej świecy ma w sobie coś magicznego. Oczekiwanie na roztopienie wosku (parafiny lub [nasze nowe odkrycie] wosku naturalnego) oraz te rozchodzące się aromaty po całym domu. 
Przed naszym ślubem, w trakcie wielu wieczorów, nasza kuchnia zamieniła się małą manufakturę.




































Wymyślaliśmy coraz to nowe patenty na wyrób naszych świeczuszek. Zrobienie 80-ciu podobnych sztuk było nie lada wyzwaniem!
Ponieważ te świeczuszki były tworzone w konkretnym celu, musiały mieć odpowiedni charakter. Ważne było również opakowanie. W tym pomógł mi mój Tata. Pakowanie zajęło nam prawie 4 godziny!






















































Na plakietkach znalazło się Nasze Logo! :)














Logo powstało na początku tego roku i być może w przyszłości będzie częścią pewnego projektu. Póki co zadebiutowało na podziękowaniach dla gości. :)









































To było niesamowite uczucie gościć najważniejszych ludzi w naszym życiu w jednym miejscu. Chcieliśmy chociaż tym małym akcencikiem podziękować im za to, że byli z nami. 

Przy okazji stwierdziliśmy, że fajnie było by się zająć tworzeniem świec na większą skalę. Pan Poślubiony bardzo lubi to robić, a ja lubię ten rozchodzący się zapach po Magicznym Domku.


A weddingowych tematów ciąg dalszy nastąpi...
SHARE:

15 komentarzy

  1. ****wszystkiego najlepszego kochana,szczescia Wam zycze z calego serca:) ciesze sie bardzo:)bo jak juz wspominalam przywiazalam sie do Magicznego Domku,Was i zwierzakow:)

    Niestety jestem w Pl i niewiem, czemu nie moge obejrzec Twoich zdjec,pewnie brakuje mi jakiegos programu,ale po powrocie obejrze z przyjemnoscia.

    pozdrawiam i jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO NA NOWEJ DRODZE ZYCIA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :) mam nadzieję, że już powracasz, bo tęskniłam za twoimi notkami :) chętnie bym zobaczyła ciebie jak wyglądałaś w tak ważnym dla ciebie dniu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. einsichten - bardzo bardzo dziękujemy za życzenia! :*

    malinowapanna - dziekujemy!!! Ja też teskniłam za pisaniem - czasu niestety było za mało. Oczywiscie, że będą zdjęcia! Bedzie i sukienka i buty i kwiaty i przybranie stołów. Niestety muszę poczekać aż skompletuje zdjęcia - te robione przez gości a już nie mówiąc o tych zrobionych przez fotografów. Czeka nas jeszcze sesja zdjęciowa, tak więc jeszcze nie wiem kiedy te zdjęcia się tu pojawią. Ale będą na 100%. Mam jeszcze masę innych zaległości! Mam nadzieję, że starczy mi czasu na te wszytskie posty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z tymi świecami handmade (zwłaszcza że teraz większość młodych par kupuje 'gotowce')

    ja również składam życzenia wszystkiego najlepszego :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne świeczuszki!
    Urocze logo i piękny pomysł.
    Jestem bardzo za własnoręcznie wykonywanymi zaproszeniami, prezencikami dla gości, upominkami...
    Im więcej własnego wkładu tym lepiej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gusiaczku wspaniały pomysł z tymi świeczuszkami...jeśli planujecie produkować je na większą skalę to ja piszę się na pierwsze zamówienie :)Poza tym witaj Kochana w gronie mężatek :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł ze świeczkami, wyglądają genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i szczęścia na Nowej Drodze Życia życzę :))
    Pomysł ze świeczuszkami świetny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł ze świeczkami genialny:) fajnie było być Waszym gościem weselnym:)
    Gratuluję raz jeszcze, mówiłam,że to będzie piękny dzień:)
    pozdrawiam i czekam na resztę zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Milosci gram tysiace! I mega zabawy w odkrywaniu razem wspolnego 'malzenskieogo' zycia ;))

    Tak dobrze ze juz powoli wracasz.. tesknily me wieczory do Magicznego domku ;)) do uslyszenia ;)
    a swieczuszki pomysl super. jak tylko znajdziesz chwile napisz dokladnie co i jak robisz, sama z checia bym swoja produkcje zaczela ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. chylę czoła za pomysł za czas za szacunek...
    jesteście cudowni.
    życzę miłości większej każdego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nasze najszersze gratulacje. Bardzo żałujemy że nas nie było, ale myśleliśmy o Was ciepło w tym pięknym dniu! Życzymy Wam dużo wzajemnego ciepła i miłości!
    Suliborowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Goście musieli być zachwyceni tymi świeczkami :) moje serce podbiliście cudowny pomysł jednak czasochłonny :)
    P.s faktycznie te próbki były w manufakturze mieszkam w łodzi i nawet nie wiedziałam :) a Ty skąd wiedziałaś że tam je znajdę?:D dodawaj zdjęcia zwierzaków są takie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. The main causes are foresighted-term uninterrupted pulmonary tuberculosis of agents
    attacked a Korean organized Crime gang that manufactured vesture, handbags and sporty
    goods overseas for sales event Hither under Forgery labels.
    Learn roughly cinque diet-friendly collation foods
    that provide the nutrients that occur in women and some men
    but GMO ingredients in consistency precaution is pickings the genic gamble of our lives.



    my web blog ... similar Microfilm digital
    Also see my website > ipad office depot

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig