18 sierpnia 2011

Przygotowania

Wciąż czekam na zdjęcia z tego ważnego dla nas wydarzenia. Te profesjonalne będą dopiero pod koniec września. Jednak już teraz dostałam jedno zdjęcie z przygotowań, które nasza przesympatyczna para fotografów wystawiła na konkurs.  

Przygotowania do ślubu odbywały się w Magicznym Domku. Trochę niestandardowo. W sypialni przygotowywałam się z wszystkimi kobietami z rodziny. Dwiema Babciami, dwiema Mamami oraz z dwiema siostrami Pana Poślubionego. Towarzyszyła nam również Lunka.
Panowie natomiast przegotowywali się w drugiej części mieszkania a kręciła się wśród nich Gapcia. :)

Na zdjęciu widać jak obracam się w sukience. Jednak na zdjęcia jej detalików oraz prezentacji w całej krasie będzie trzeba jeszcze poczekać.


SHARE:

10 komentarzy

  1. witaj.To byl slub cywilny, ze miałas krótka sukieneczke?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Kochana! Ślicznie wyglądałaś. A do Anonimowego...kto powiedział,że na ślub kościelny trzeba mieć długą suknię a na cywilny krótką? Trzeba wyjść poza ogólnie przyjęte schematy i Gusia właśnie to zrobiła! Brawo Gusiaczku!

    OdpowiedzUsuń
  3. z niecierpliwoscia czekam na wiecej! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy, a skąd takie przeświadczenie? Każda para młoda zakłada strój na jaki ma ochotę niezależnie od rodzaju ślubu , bo to ich dzień i ich decyzja. Nie bądźmy tacy sztampowi i zaściankowi. A nawet gdyby cywilny? Ślub to ślub. Po tym czy po tamtym dwoje ludzi stanowi małżeństwo.
    Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia !!!
    graka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również jestem świeżo upieczoną mężatką i również do ołtarza szłam w kiecce w pół łydki. A co!

    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślub był kościelny. A kościółek malutki i przytulny - tam moja skromniutka sukienka pasowała idealnie. Z resztą tak jak pisałam - będzie odrębny post o mojej sukience - w końcu to moj autorki projekt. :)
    Dziękuję wszystkim za wsparcie! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcie ma świetny klimat, bardzo mi się podoab :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyobrażam sobie jaką byłaś prześliczną Panną Młodą. :-) :* Z niecierpliwością będę czekała na profesjonalne zdjęcia ślubne, by ujrzeć Cię w całej krasie! :-)
    Pollyanna

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka i właśnie bardzo fajnie że była inna niż te wszystkie w sklepach!Ślicznie wyglądasz na tym zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig