10 marca 2013

Sypialnia Gotowa

Miałam pewne wyobrażenie dotyczące naszej sypialni w nowym Magicznym Domku. Ma przede wszystkim zmieniać się wraz z porami roku. Właściwie za każdym razem gdy zmieniamy pościel dodaję trochę innego akcentu. A to przerzucę na drugą stronę narzutę (mam biało-beżową) a to dodam jakąś inną poduszkę. Nie chcę jednak załadować tego miejsca dodatkami. To ma być pokój wypoczynku i spokoju. I rzeczywiście tak jest - śpi się tu naprawdę dobrze!
W ostatnich dniach sypialnia zyskała kilka zaplanowanych wcześniej detali. Ratanowe abażury, wiszący wieniec i zasłonka na belce. Dzięki niej sypialnia zyskała trójwymiarowości. 
Światło z okiem pada jeszcze zimowe, ale już nie mogę się doczekać aż pokażę Wam sypialnię skąpaną w promykach słońca za parę tygodni.
A na dziś - dużo zdjęć z sypialni. :)










































































































Pytacie mnie, jaka teraz książka leży na moim stoliczku. Obecnie czytam "Lolitę" Vladimira NabokowaOstatnio oprócz rożnych nowości, mam ochotę na klasykę literatury. Niestety czytam bardzo wolno. Kiedyś pochłaniałam książki w 2-3 wieczory. Teraz czytam po zaledwie kilka stron dziennie i zasypiam. Ale lubię czytać i będę nadal chociażby w najbardziej żółwim tempie. :)





































Udanej niedzieli Wam życzę!
A jeśli tylko czas pozwoli, w nadchodzącym tygodniu pojawi się pierwsza seria o oszczędzaniu!
SHARE:

59 komentarzy

  1. Twoja sypialnia jest przepiękna w każdej postaci, świetnie urządzona! Mam pytanie, skąd pochodzi ta zielona poduszka, która leży na łóżku? Bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba:)
    odnośnie książek, też tak ostatnio mam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny domek rzeczywiście magiczny :) A sypialnia naprawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sypialnia. Spokojna, stonowana, idealna do wypoczynku:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER ZE BEDZIE O OSZCZEDZANIU!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gusiu, masz naprawdę świetny gust :) Sypialnia wygląda pięknie. Fantastyczny pomysł z zasłonkami. Trzymam kciuki za Twój wolny czas, bowiem jestem bardzo zainteresowana postami na temat oszczędzania :)

    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tymi zasłonami!!! Macie piękne miejsce do wypoczynku - zazdroszczę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja Ci Gusiaczku zazdroszczę, że Wasza sypialnia jest taka duża. Moja, choć urocza, jest maleńka i żałuję, że ściany nie są z gumy. Miłej Niedzieli Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sypialnia rzeczywiście piękna, zadbałaś o każdy nawet najmniejszy detal! Jedyne co nie za bardzo mi się podoba, to te zasłony leżące na podłodze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sypialnia :) Spokojna i jasna, idealna do odpoczynku po całym dniu pracy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej,
    własnie odkryłam Twojego bloga.. bardzo inspirujący :) a sypialnia oczywiście supper
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sypialnia, uwielbiam styl w bieli i jasnych barwach. Wtedy wszystko wygląda tak czysto i niebiańsko, świeżo... bosko...
    Kolorowe tulipany w wazonie są moje ulubione w nadchodzącą wiosenną porę roku.

    W takiej sypialni można wypocząć.

    Zawsze chciałam mieć sypialnie, samą sypialnię, do samego snu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również jestem na etapie urządzania sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudasiowa ta sypialnia aż miło w niej przebywać, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Sypialnia magiczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak sprawdzają się okna nad łóżkiem, my też tak zaplanowaliśmy, ale zastanawiam się czy to praktyczne?

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi tez nie podobają sie zasłony leżące na ziemi, wyglada to bardzo brzydko i niedbale

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna sypialnia:):) B. lubię takie łóżka z dużą ilością poduszek!!

    OdpowiedzUsuń
  19. UWAGA!
    zostałaś przeze mnie nominowana do nagrody Libster Award. Więcej informacji na moim blogu http://fashion-world-fashion-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gusiu do reakcji pod postem powinnaś dodać jeszcze "inspirujące" :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak właśnie siedzimy z moim ukochanym i oglądamy przecudne inspiracje magicznego Domku.
    Ja osobiście oszalałam na punkcie zasłony na belce. Dodaje bardzo romantycznego klimatu.

    Kciuk zdecydowanie w górę!!!!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł z zasłonkami jest rewelacyjny.
    A "Lolita" - świetna książka :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko pięknie wygląda,jedynie jak dla mnie za długa zasłona.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zasłonka- nie wpadłabym na to :) Świetnie :) Jak zawsze jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie :) Nowa sypialnia podoba mi się bardziej niż ta ze starego Magicznego domku :) A czy na noc zasłaniacie te zasłonki czy służą one wyłącznie za dekorację?

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie :) z niecierpliwością czekam na posty o oszczędzaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. przytulnie :) pozdrawiam


    brunetkazakierownica.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Sypialnia jak i cały Domek są cudowne. Codziennie sprawdzam, czy nie ma jakiejś nowej notki. Uwielbiam czytać Twoje posty i oglądać zdjęcia Twoich wnętrz. Jest prosto, ale zarazem tak ciepło. Mnie w takich wnętrzach też żyłoby się cudownie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo oryginalny pomysł z zasłonami :) Efekt genialny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny pomysł z kotarą oddzielajacą łóżko...gdybym mieszkała w swoim domu też bym taką zrobiła. Ale mieszkam w bloku. Uwielbiam oglądać Wasz Domek:) Zawsze mnie czymś inspirujesz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Zasłonki przy łóżku tworzą niesamowity efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam serdecznie, przeurocza sypialnia. Skąd macie łóżko?czy to ikea??

    OdpowiedzUsuń
  33. rety jaka śliczna sypialnia :)wpadlam dzisiaj na Twojego bloga i od razu przeleciałam całego :) świetnie piszesz i piękny masz domek :) ja też jestem na etopie dekorowania mojego domu, z mężem mieszkamy pół roku :) zapraszam do siebie :)
    i pozdrawiam,
    Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie urządziłaś sypialnię! Aż się czuje tę atmosferę spokoju i wypoczynku. Zmotywowałaś się do sprzątania :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. od jakiegoś czasu zaczytuje się w Twoim blogu . Przepełnionym ciepłem, miłością, rodziną, słońcem, pięknymi wnętrzami i przedmiotami. Dajesz mnóstwo pozytywnych emocji, optymizmu, dobra, delikatności i nawet w pochmurny dzień, melancholijny nastrój sercu lżej i milej. A wszystko nabiera nowych barw, znaczeń i zmusza do pracy nas sobą! Z niecierpliwością czekam na kolejny wpis, klejone piękne wnętrza, fantastyczne zdjęcia! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  36. chce się więcej i więcej, więc czekam niecierpliwie na kolejne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna i kojąca sypialnia :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Z niecierpliwością oczekuję kolejnego wpisu:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Excellent pieсes. Keep poѕting ѕuch kind of іnformаtion on your blog.
    Im really imρгessed by your site.

    Hello thеre, You've performed an excellent job. I will definitely digg it and personally suggest to my friends. I am confident they'll be benefited from
    this site.

    Also visit my раge - selektah youth culture clothing

    OdpowiedzUsuń
  40. Gusiu, zazdroszczę talentu i smaku ;)

    p.s. z niecierpliwością czekam na:

    - kolejne dni z G.
    - post o oszczędzaniu
    - wyprzedaż Twojej szafy

    pozdrawiam ;) Monika

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne miejsce. Nieprzeładowane, z charakterem. Sztuka prostoty w najlepszym wydaniu :) Gusiu, napisz proszę gdzie można kupić takie zasłony, bo szukam czegoś podobnego od miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  42. ja natomiast czekam na post o aktualnej pielęgnacji cery :))) - wiewiórka

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękna sypialnia.
    Zapraszam do siebie http://nikolada17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgadzam się z toba w zupełności :) Odwiedź mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  45. Tesknimy magiczny domku! :)
    Pisz, pisz!

    OdpowiedzUsuń
  46. ślicznie, lubię takie jasne nie zagracone przestrzenie, aż miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Te zasłony oddzielające łóżko od reszty sypialni to rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie mogę się napatrzeć! Cudownie:))

    OdpowiedzUsuń
  49. czemu nie dodalas mojego komentarza, napisalam tylko, ze sypialnia mi osobiscie sie nie podoba bo wg mnie jest zywa kopia starszych katalogow z ikei. to jest tylko moje zdanie a nie wjazd na ciebie czy wylewanie jadu. uwazasz, ze wszystkim musi sie podobac? dziwna jestes....

    OdpowiedzUsuń
  50. nie mam funkcji dodawania komentarzy - jak ktoś napisze coś w komentarzach to natychmiast się tekst pokazuje - nie wiem zatem o jakim 'niedodanym' komentarzu pisze anonimowy

    OdpowiedzUsuń
  51. A już wiem anonimowy!
    Zajrzałam do porzedniego posta o wnętrzach pt. Garaż - Pokój Dzienny' - piszesz identyczny komentarz o 'starym katalogu w Ikei' - widać nie możesz się zdecydować gdzie ulokować krytykę i już nie pamiętasz do końca czy nie podoba Ci się sypialnia czy salon, chociaż są w zupełnie w innym klimacie i gdzie piszesz komentarz. :) Ale mam świetną radę! Nie zaglądaj na blogi dziwnych osób jak ja - nie warto się denerwoać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Te zasłonki są naprawdę swietne, dodaja klimatu i tajemniczosci:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam pytanie - czy taki mały żyrandol na 1 żarówkę daje radę oświetlić pomieszczenie? Bardzo podoba mi się taki mały prosty żyrandol, ale mam obawy co do jasności... Skąd jest ten Twój? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Zasłony , zasłony, już nawet nie czytałam wszystkich komentarzy, mnie też one intrygują. Pełnią one rolę ozdobną? Czy mają może przypisaną inną rolę? Jeszcze jedno pytanie mam ze względu na ujęcie zdjecia <10 za tulipanami> czy bezpośrednio z drzwi wejściowych do pokoju wchodzimy na szafę? Szafa z założenia ma ok 60 cm szerokości, a tu wydaje się ze drzwi od ściany są oddalone o 20-30 cm. Ogólnie ładne wnętrza nie katalogowe, oryginalne z charakterem, kilka detali można by przerobić, ale dla mnie ok.

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig