20 marca 2013

Wiosno Gdzie Jesteś?

Witajcie kochani po malutkiej przerwie. Mam teraz czasu jak na lekarstwo. Energii również brakuje, bo wiosna nie przychodzi, a mnie tak bardzo brakuje słońca. Zawsze czekamy na wiosnę, ale w tym roku miałam wobec niej wiele planów. Chciałam już kwiatów, kolorów, powiewu nowości (w domu, w szafie oraz ogrodzie). Miałam znów wrócić do porannego biegania, zdrowej diety z wszelkimi wiosennymi dobrodziejstwami, ale pogoda pokrzyżowała mi plany. Obecnie czuje się totalnie wypalona zimą, brakiem słońca i funkcjonuję ostatkiem sił. Pomyślałam, że może brakuje mi snu i stąd to przemęczenie, więc kilka dni temu spałam 11 (!) godzin przykładając głowę do poduszki już o 21.00. Nic to nie dało. Nic a nic. Pozostaje mi tylko czekać z utęsknieniem, aż biały krajobraz za oknem zazieleni się i tchnie we mnie trochę życia.
Mogłabym załamać ręce i pogrążyć się w tym stanie, ale jak zwykle staram się z całych sił ratować się przyjemną strona życia. Nie przyspieszy to nadejścia wiosny, ale chociaż umili czekanie. :)

W tym okresie brakuje nam witamin i witalności. Dobrym sposobem jest jedzenie dużych ilości owoców i warzyw. A żeby nie było nudno posilam się regularnie witaminowymi koktajlami.



















Przepis na koktajl z avocado znalazłam u nissiax83 (przepis tu) - polecam! Sycący, zdrowy i pyszny.




































Uratować, w tą paskudną pogodę, może prezencik od bliskiej osoby. :)



















Nakładając prezent na twarz można się rozweselić i poczuć się jak księżniczka Fiona (klik). :)



















Zwierzaki również łapią każde promyki słońca.





































By w zimowy (jeszcze) wieczór ogrzać się przy rozgrzanym piecu.




































Dziękuję Wam za ciepłe słowa otuchy pod poprzednim postem. Babcia wciąż jest w szpitalu, ale miewa się z każdym dniem lepiej. Codziennie po pracy u niej jestem, więc mam mniej czasu i sił na pisanie. Ale nie martwcie się wiosna w końcu nadejdzie wraz z nowymi postami!

Do napisania!
SHARE:

13 komentarzy

  1. I ja czekam na wiosnę, nowe siły i dobre samopoczucie. Mam nadzieje, że to już kwestia dosłownie kilku dni, bo już nie mogę znieść tej pogody.

    Ja też uwielbiam koktajle, szczególnie owocowe. A ten z awokado koniecznie muszę wypróbować :)

    Ps. W tym owocowym to pomarańczowe to brzoskwinie? Nie mogę odgadnąć co to jest :)

    Pozdrawiam i życzę miłego nastroju na resztę tygodnia oraz dużo zdrowia dla Babci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widok wylegujących się zwierzaczków w promieniach słońca jest rozbrajający ,są przeurocze!:)
    Co do koktajli to jednak jestem zwolenniczką robienia ich z naszych krajowych owoców ,kupowanych od ECO sprzedawców ze względu na to,że te sprowadzane mają tyle środków konserwujących ,tyle chemii ,że niestety witamin to tam niewiele.
    Pozdrawiam serdecznie Gusiu!:)
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. też ze zniecierpliwieniem czekam na wiosnę, w tym roku każe na siebie długo czekać...

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam koktajl Agi :) Muszę wypróbować go z dodatkiem mango. Idealnie jak chcę coś słodkiego a niekoniecznie chcę, żeby był to batonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gusiu, czy ten stół Bjursta, jako że nie jest z drewna lecz z okleiny, dobrze Wam się trzyma? Jak długo go macie? Boję się, że ta powierzchnia blatu nie jest zbyt wytrzymała, a szukam w tych wymiarach stołu (właśnie- Wasz ma przed rozłożeniem 160 czy 180 cm? bo widzę, że mieszczą się przy dłuższym boku trzy krzesła) do części między salonem a kuchnią. Zarówno do codziennych jak i weekendowych posiłków oraz do pracy i cały czas się gryzę z tym Bjurstem. Wiadomo, że drewno pięknie się starzeje, ale może nie powinnam się tak bać, skoro w Magicznym Domku mają taki sam? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacznij jesc platki owsiane Gusiu. Mne daja duzo energi, bo tez umieram przez to przesilenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tan koktail od Agi :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję Gusiu, że wraz z wiosną wróci Ci energia. Myślę, że zdrowe odżywianie też może w tym pomóc. Ja polecam sok z cytryny, natki pietruszki i miodu! Pyszny, zdrowy, z masą witamin. A koktajl nissi z awokado muszę koniecznie wypróbować. Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem uzaleniona od sokow i smoothies :) Ciesze sie ze moj zielony koktajl przypadl do gustu :) Milo mi tez gosci w Magicznym Domku poprzez kubeczek i kosmetyki z paczuszki :)) Ma nadzieje ze wszystko sie dobrze sprawdza

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig