19 maja 2011

Rabarbar!

Naprawdę warto jeść sezonowe warzywa i owoce. Jedzenie zgodnie z porami roku jest zgodne z nasza naturą. 
Dziś wreszcie kupiłam świeżutki rabarbar, który zaraz po powrocie do domu przeistoczył się w rabarbarowe ciasto. :) 



























Pięknie o rabarbarze pisała też jakiś czas temu Mimi. Ja zdecydowałam się na kruche ciasto z ekologicznej, razowej mąki. Oraz rabarbarowy koktajl.


























Miałam straszną ochotę na rabarbar i straszną ochotę na...coś słodkiego. Ciasto towarzyszy mi przy wieczornej nauce.
Już w tą niedzielę po intensywnym kursie czeka mnie egzamin (teoretyczny i praktyczny) na patent żeglarza! Cofam się zatem do czasów studiów i siedzę w łóżku nad książkami. 





























Oj... trochę się boję! Trzymajcie więc kciuki w niedzielę za moje żeglarskie poczynania!
Do następnego!

SHARE:

4 komentarze

  1. Do boju żeglarko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to trzymam! :-)
    Pollyanna

    OdpowiedzUsuń
  3. POWODZENIA!!!
    u mnie też dziś szwedzka tarta z rabarbarem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie ale chyba nigdy nie przekonam się do rabarbaru... :(
    Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig