31 maja 2011

Z cyklu 'Podglądamy': Biuro Ani i Łukasza

Jakiś czas temu zabrałam Was do domu Ani i Łukasza. Tym razem przedstawiam Wam ich biuro, gdzie wspólnie prowadzą firmę reklamową. Biuro mieści się w starej kamienicy w centrum miasta. Jest dla mnie niezwykłym miejscem. Tu właściciele umieścili mój dyplom, który wykonałam na obronę kończąc studia na Akademii Sztuk Pięknych na wydziale Form Przemysłowych. Moją praktyczną częścią obrony był projekt meblościanki złożonej z modułów "C".










































































Ponieważ modernistyczne formy nie pasują do Magicznego Domku, mebel zagościł w biurze Ani i Łukasza na stałe. Pasuje do kolorystyki pomieszczenia, która opiera się głównie na szarości, bieli i czerwieni. Biuro jest nowoczesne ale nie brakuje w nim również przytulnych akcentów.
Zawsze wpadam tu z wizytą gdy jestem w centrum miasta.
















































Ania, z którą razem kończyłyśmy ten sam wydział, zaprojektowała meble do sypialni. Biała komoda (zdjęcie powyżej) oraz łóżko z tej samej linii były przedmiotem jej pracy dyplomowej. 
Z sentymentem patrzymy na nasze projekty i przenosimy się w studenckie czasy. :)

Dziękujemy Ani za gościnę oraz pyszną kawę! :)
SHARE:

5 komentarzy

  1. Ale zdolne bestie z Was!!!
    PIĘĸNIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam formy przemysłowe!
    Wnętrze niezwykle klimatyczne, aż chce się tam być:)) MEBLOŚcIANKA bardzo fajna - gratuluję pomysłu Gusiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. z rozmiękłej gleby10 czerwca 2011 18:20

    nie prawda ze modernistyczne formy nie pasuja do MD!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig