07 stycznia 2014

Sypialnia w Słonecznym Kolorze

Nowy Rok i powiew świeżości w Magicznym Domku. Ale nie są to duże zmiany. W sypialni zazwyczaj są to małe detale. Gdy całą wysprzątam i zmienię pościel, mam ochotę na odmianę, chociaż minimalną. :) 
Pokazywałam Wam niedawno, to samo wydanie sypialni z nuta fioletu (KLIK) i w leśnym klimacie (KLIK). Teraz zagościł w niej słoneczny kolor. Bo ten rok będzie bardzo wesoły! :)





















































Wystarczy inna pościel, narzuta czy kocyk, świeczuszka i już ten niewielki pokoik nabiera innego charakteru. Uwielbiam takie małe zmiany. 




































Zamierzam zrobić mały cykl o pomieszczeniach w Magicznym Domku po roku od przeprowadzki. Niektóre pomieszczenia trochę się zmieniły, a niektóre pozostały takie jak na początku. :)

W sypialni, muszę stwierdzić, że śpi się znakomicie. Bardzo lubię przed snem patrzeć na gwieździste niebo nad głową. Wczoraj w nocy zobaczyłam spadającą gwiazdę (klik) i byłam bardzo zaskoczona! Oczywiście pomyślałam życzenie...

Do napisania kochani! 
SHARE:

21 komentarzy

  1. Bardzo ładna i klimatyczna sypialnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem że to zbyt wcześnie ale poczułam lekki powiew wiosny ;) Cudownego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie życzę aby życzenie się spełniło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi, nie da się ukryć, że ja też czuję w powietru zapach wiosny! Jakby już nadchodziła i w głowie i w przyrodzie. A tu się okzauje, że zima chyba nas jeszcze zaskoczy. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie już żółta, wiosenna, pościel, a ja dalej popijam herbatę ze świątecznego kubka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że śniegu nie ma, ale żeby od razu wiosna... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się faktura narzut, gdzie mogę takie cuda dostać?:) zapachniało wiosną :))

    sonia

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że życzenie się spełni :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie,slonecznie.U Mnie tez powoli wiosna,tulipany w wazonie i odrazu lepiej sie czuje.
    A czy Twoj kot nie wyskakuje przez to okno w sypialni?bo moje to spaceruja po dachu...
    Pozdrawiam Magiczny domek
    Anja

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zmiany - bardzo podoba mi się pościel i narzuta

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym miała takie okno dachowe też bym chętnie patrzyła w niebo, super sprawa! Kocham obserwować niebo zarówno w dzień jak i to nocne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę ładnie urządzona sypialnia, aż zachęca do odpoczywania i relaksu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah, te Wasze okna dachowe ! wyjątkowe ):

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi się takie minimalistyczne wnętrza. proste ale bardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim małym marzeniem jest patrzeć co noc w gwiazdy przed zaśnięciem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gusiu a skąd ta słoneczna piękna pościel?

    OdpowiedzUsuń
  17. Anja - mnie wypuszczamy Lunki nawet na dach. Taka decyzję podjęliśmy chociaż nie była łatwa, ale rozważyliśmy plusy i minusy. Raczej nie zostawiam ją samą w pokoju gdy tak szeroko otwarte jest okno. Kiedyś jednak pracowaliśmy sobie w ogródku i nagle usłyszeliśmy przeraźliwe miauczenie - patrze a tu Lunka na dachu! :) Przedostała się przez okno i bidulka sama się chyba przeraziła i do nas po dachu podeszła. :)

    Anonimowy - wszystkie pościele z Magicznego Domku pochodzą po prostu z Ikei :)i jesteśmy bardzo zadowoleni, bo nie tak drogo, a całkiem dobra jakość i rozmaite wzory i nowości co jakis czas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ jesteś kreatywna, super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie kupiłaś ta cudowna narzute? :)

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig