18 grudnia 2011

Sobota!

Wytęskniona, wyczekana, wymarzona. Dawno nie miałam tak szybkich, nerwowych i zapracowanych tygodni. Organizm się już buntuje - przemęczony z początkami przeziębienia, zaczyna brakować mi sił. Nie bez przyczyny wymyślono weekend. Staram się, możliwie jak mocniej doładować wtedy akumulatory. To czas na domowe porządki i na wspólny obiad. W tygodniu nie było szans, by w tym samym momencie usiąść razem do stołu.




































Saturday GOOD times! :)




































Na obiad były kotleciki z kurczaka w sosie z morelami. Pycha! 
(przepis mojej Babci)








































A jeszcze dziś post o naszej tegorocznej choince i dekoracjach świątecznych! Święta tuż tuż! :)
SHARE:

10 komentarzy

  1. oo to nie mogę się doczekać :D uwielbiam dekoracje świąteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznego i czekam na świąteczne dekoracje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama nazwa potrawy brzmi smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten Twój kubek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. święta już za rogiem :) u mnie choinka czeka już w salonie na przybranie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kubeczek i tablica do zapisków:) Jak to dobrze, że idą święta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm ale narobilas mi smaka na taki obiadek;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja poproszę o przepis na to danie, brzmi i wygląda bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochani, "2012 dobra i szczęścia" w Nowym Roku. Zakochałam się w Waszym domku. Jest mi o tyle miło, że masz równie pedantyczną naturę co ja w kwestii "bycia" w domu. Przyjemnie popatrzeć na Wasz pełen ciepła i zwierzaków, ale jednocześnie uporządkowany świat. Ponieważ kiedyś dałaś wpis o praniu ręczników, to może masz jeszcze jakieś fajne patenty na po prostu fajną organizację miejsca w szafach, kuchni, łazience. Ja bardzo czekam na taki wpis, może skorzystam z jakiejś fajnej propozycji nie tylko służącej porządkowi w domu, ale również cieszącej przy tym oko i nadającej styl mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wielką prośbę:)) i zapytuję nieśmiało czy Babcia zechciałaby się podzielić przepisem na kurczaka?

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig