29 marca 2016

Wielkanocny Stół i Migawki

Szybko minęły te święta, ale muszę przyznać, że były niezwykle udane. Spędziliśmy je w gronie naszych najbliższych i nie daliśmy się ponieść przedświątecznej nerwówce. Ot tak, był to pretekst, by zasiąść z całą naszą rodziną przy jednym stole. To są chwile bezcenne, dlatego po raz kolejny wrzucam je do blogowego pamiętnika.




W tym roku przybrałam wielkanocny stół zupełnie na luzie. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie pomyślała np. o specjalnych ciasteczkach, ale tym razem pozwoliłam sobie na mniej elementów, a więcej koloru. Tak prezentował się stół przed pojawieniem się pyszności.




I stół kompletny.





Szukanie prezentu od zajączka. :)






Fajnie było! :)

A już jutro pokoik Marysi w całej okazałości! 
Do napisania!
SHARE:

27 komentarzy

  1. Pięknie jak zawsze i oczywiście niecierpliwie czekam na jutrzejszy post . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! z niecierpliwoscia czekam na jutrzejszy post! Kilka miesiecy temu przeprowadzilismy sie do naszego "magicznego domku" i jestesmy w trakcie organizowania, dekorowania i budowania naszego gniazdka :) a tez mamy malucha ktory jest tylko miesiac starszy od Marysi... takze czesto zagladam na Twojego wloga Gusiu po inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca! A Wam życzę cudownych chwil w nowym domku!

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba u Ciebie taki minimalizm. Na stole nie ma 58 potraw tylko takie rozsądne co powinno być. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysia jest przeurocza! Chętnie napiłabym się z Nią herbatki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona te "herbatki" po prostu uwielbia - prezent w 100% po nią. ;) A na herbatkę zapraszamy!

      Usuń
  5. Gusiu w tym roku pierwszy raz byłam gospodynia i przyjmowałam gości. Niestety jeszcze nie u siebie a u mamy męża ale czułam się jak ryba w wodzie! Myślałam o Tobie kiedy nakrywalismy do stołu. Wyciągnęłam ślubna zastawe, były 22 osoby plus dzieci, było super! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ przyjęcie! 22 osoby! Cudnie! Dziękuję, że o nas pomyślałaś! :*

      Usuń
  6. Cudownie! Jestes skarbnica inspiracji �� mamy taka sama sukieneczke z h&m. Jest śluczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie :)przecudnej urody kredens ( mam w tym stylu komodę) :))) można wiedzieć gdzie kupiłas tak śliczne talerze ? Pozdrawiam ,buziaczek dla małego szkraba :) Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Talerze to jakaś włoska marka i dostałam je w spadku po Mamie - rzeczywiście są wyjątkowe i uwielbiam je. A Mamilkowi dziękuję! :*

      Usuń
  8. W fantastycznej , rodzinnej atmosferze dorasta Marysia !
    Jestem pewna, że to kiedyś zaprocentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje największe marzenie, by właśnie tak wspominała dzieciństwo nasza Marysia. Dziękuję. :*

      Usuń
  9. Lubię Twój minimalizm i prostotę :)
    Czytam Ciebie już od około czterech lat, i dziś zgłosiłam Twojego bloga do share week Andrzeja Tucholskiego.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłaś nam ogromną niespodziankę i jest nam przemiło pojawić się w takim towarzystwie! :*

      Usuń
  10. Skromnie ale jakże pięknie! I jaki uroczy zestaw do herbaty Marysi! ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Gusiu gdzie kupiłaś obrus? Poszukuje właśnie takiego dużego i prostego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrus jest specjalnie uszyty - niestety często tak duże są albo drogie albo trudno dostępne :/

      Usuń
  12. Super post, przepiękny stół, zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny stół i dekoracja wielkanocna :) ta prostota i elegancja uwiodla mnie! Mam nadzieję, że kiedyś moje nowe mieszkanie będę urządzać wzorująć się na Twoich aranżacjach :)Gratuluję wyczucia gustu.

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig