18 lipca 2011

Beztroska Niedziela

Strasznie mi tego brakowało! Świeżego powietrza, słońca i lata w pełnym wymiarze!




























































W myślach nucę:
 '...w cieniu pod kasztanem siadł zamyślony, mój cień leniwy nie goni mnie...' *


















































Wakacje - przenoszę się do czasów dzieciństwa. Huśtawka na drzewie! :)




































































Na działce zrobić Gapci zdjęcie graniczy z cudem. W domu wciska się w niemalże każdy kadr chętnie pozując. Tu, na powietrzu, beztrosko biega jak struś pędziwiatr. :)




























































Akumulatory na nadchodzący tydzień doładowane! :)

* piosenka 'Wiem i chcę' Anna Maria Jopek
SHARE:

3 komentarze

  1. alez slonecznie... marzy mi sie wypad na jagody do lasu i fioletowy jezyk, i leniwy podwieczorek nad jeziorem... ah jak mi sie marzy. a tu tylko pada i pada...
    Polska juz niebawem, i trzymam sie tego mocno mocno ;)
    Dziekuje przepieknie za 'odkurzenie' mi tej piosenki... wieki minely :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam chodzić boso po trawie w leniwe niedziele:)cudne ujęcia przyrody!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się spodobał ten blog:)
    dzięki za link do piosenki, polubiłam panią Jopek ostatnio, a tego utworku jeszcze nie znałam:)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig