13 lipca 2011

Za miesiąc o tej porze...

Trwają przygotowania na ten jeden wieczór i jedną noc. Zamieszanie, stres a zarazem szczęście. To nic, że ma być skromnie, ale z klasą - by zrealizować ten plan potrzeba sporo pracy. Dla mnie detale i szczegóły są najważniejsze - wszystko musi do siebie pasować. Styl, charakter, atmosfera. 

Jedna taka decyzja i poważna deklaracja. Kolejny rozdział w Naszej historii...

Moi mili, 
dokładnie za miesiąc wychodzę za mąż! :)






















































Grafikę na zaproszenia wykonał mój starszy brat, który wg mnie ma świetną kreskę. Ja nie miałabym dystansu do tego przedsięwzięcia. Z resztą nikt nie zrobiłby tego lepiej. Okładka idealnie wpasowana jest w charakter planowanego przyjęcia - retro i lata 50-te. 
Fakt, było więcej zachodu niż w przypadku gotowego wzoru zamawianego w firmie. Ale z efektu jestem niezmiernie zadowolona. :) Zaproszenia są ręcznie klejone, składane i przeze mnie wypisywane. Do każdego dodawany jest buttonik - plakietka z grafiką i datą. 

Od jakiegoś czasu się strasznie denerwuję. Przecież to nic takiego. Nie stresuje mnie zmiana stanu cywilnego. Czuję się jednak jak za czasów studiów przed sesją. Masa detali i projektów. Nawet suknię ślubną zaprojektowałam sama. Już za miesiąc czeka mnie 'prezentacja'. :) 
No i stres, że te wszystkie oczy (nawet jeśli tych najbliższych) będą skierowane właśnie na nas. Jest trema! :)

Długo się zastanawiałam czy pisać tak osobistego posta. Ale pomyślałam - na Boga! Pokazuje Wam jak mieszkam, jak spędzam wolny czas, co lubię i kocham, a nawet co jem. Widzicie moje zdjęcia i moje życie! :) 
Dostaję sporo bardzo pozytywnych maili i chętnie odpisuje na pytania. Uwielbiam Wasze komentarze, za które niezmiernie Wam dziękuję. :*
Zaglądacie z różnych zakątków świata: z USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Irlandii, Szwajcarii, Austrii a nawet z Islandii i Włoch. Kimkolwiek jesteście - odezwijcie się! :)

Blog mnie otworzył i ośmielił. Daje mi wiele radości. Dziękuję Wam za to! Bez takiego odbioru nie miałabym tyle odwagi!

A zatem do następnego!
SHARE:

29 komentarzy

  1. Gratulacje!!!!!! :)
    Zaglądając na Twojego bloga czuję się jak u siebie w domu, tyle podobnych rzeczy, detali, podobne pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twojego bloga:)
    Powiem tak te zaproszenia mają swój szyk i klasę strasznie mi się podobają:)
    No no kochana zaczynasz jak to mówią Nowe Życie aby było usłane płatkami z róż:)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:))to będzie piękny dzień i będziesz żałować,że tak szybko się skończył:) ja dwa dni temu miałam kolejną rocznicę i to też był piękny dzień:) A przygotowania pochłaniają owszem dużo czasu i energii, ale to takie fajne zamieszanie:)
    pozdrawiam!i koniecznie pokaż nam się w sukni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja 16.08 będę obchodziła 3cią rocznicę :) wiem co czujesz :) przygotowania są ekscytujące, a potem tylko jeden, dwa dni i po wszystkim, ale zostaje magia, magia chwil uchwycona nierzadko na fotografiach, do których oprócz wspomnień zawsze można wrócić :)
    3mam kciuki, żeby wszystko udało się po Twojej myśli !
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pewna, że wszystko się uda!!!
    Piękne zaproszenia, wyglądają wspaniale.
    Pozdrawiam serdecznie Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam Twego bloga od jakiegoś czasu. Podobają mi się Twoje pomysły na wnętrza, dodatki i styl życia.Po Twoich wpisach widać , ze masz klasę. Życzę aby wszystko się udało w tak ważnym dniu, powodzenia i oczekuję na zdjęcie w sukni.Pozdrawiam,graka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też za równy miesiąc wychodzę za mąż ;) 13 sierpień o 13:00 :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu... PRZEPIĘKNE.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy nr 1 - Strasznie mnie to cieszy! To miłe uczucie gdy wiemy, że jest ktoś kto odbiera na tych samych falach. :)

    kobiecewariacje - Dziękuję za wspaniałe życzenia. W życiu różnie bywa ale ważne jest to by mieć kogoś kto z nami przez nie przejdzie. Fajnie, że zaproszenia się podobają! Zależało mi na tym by były ciut 'inne'.

    Ola_3 - Zdaję sobie sprawę, że to naprawdę chwila. Tyle przygotowań dla jednej, ale ważnej nocy.
    Tobie życzę wszystkiego dobrego z okazji rocznicy! Buziaki! :*

    kobieta przed 30 - Mam nadzieję, że ta magia w nas zostanie. :) Trzymaj kciuki! :)

    Terakotowy kot - dziękuję za wsparcie! Cieszę się, że zaproszenia się podobają! Miłe to!

    Graka - ojej tyle miłych słów za jednym zamachem! :) Dziękuję! :)

    Miluie - Wow! Ale się złożyło! :):):) Doskonale wiesz co czuję! Trzymam również za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje,ładny blog!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ojjojojojjj to się będzie działo!
    jasne, że jest stres.
    ale zapewniam Cię, że jeśli kochasz i jesteś kochana to ten dzień będzie najwspanialszy na świecie!
    bardzo byłam dumna z nas, że udało nam się we dwójkę przygotować całe przyjęcie weselne a wcześniej kameralny kościół zabytkowy.
    WAM TEŻ SIĘ UDA! trzymam mocno kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. A co do zaproszeń, to fakt są inne i to dobrze. Ja też oglądając zaproszenia (ślub w przyszłym roku) natknęłam się na takie http://allegro.pl/zaproszenia-slubne-hit-2011-r-personalizacja-i1695224906.html i bardzo mi się spodobały. Są w miarę proste nie pstrokate itd. Im skromniej tym pięknej. pozdrawiam ponownie, graka

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow zaproszenia są nieziemskie.:)
    Życzę wszystkiego dobrego na nowej drodze życia.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. GRATULACJE, zaproszzenia śliczne, mam nadzieję, że zaprezentujesz suknię i pokazesz jakieś fotki. Trzymam kciuki aby wszystko się udało. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz trafiłam na Twój blog-jest bardzo interesujący będe Cie obserwować :) zainteresował mnie wpis o Twoim ślubie-ja też mam równo za miesiąc tzn. 13 sierpnia :) pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Monisia - dziękuję bardzo :)

    Stula - strasznie Ci dziękuję, że mnie wspierasz i jesteś tu ze mną. Takie komentarze to skarby :)

    Graka - oryginalne!

    midnight monster - strasznie mi miło!!!

    Bella - oczywiście, że Wam zaprezentuję suknię w swoim czasie! Suknie to może za dużo powiedziane. Będzie bardzo skromna ale ciesze się, że własnego projektu. :)

    bozena170 - ojej jak fajnie, że więcej osób w tym dniu będzie przeżywac to co ja :) Większość osób może uważać, że 13tka to pechowa liczba. Ale dla nas ta data z czymś się łączy i musi przynieść szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gusiaczku piękne te zaproszenia...jaka szkoda, że mnie nie będzie w tym cudownym dniu przy Tobie, ale mam nadzieję, że spotkamy się niedługo później and morzem. Ps. chyba jestem najwierniejszą fanką Twojego bloga, nie wspominając że w sumie to ja Cię namówiłam do pisania :) Ach...duma mnie rozpiera

    OdpowiedzUsuń
  18. Anutek - moja kochana, tak jak mówisz to Ty mnie namówiłaś do pisania! Za co Ci bardzo dziękuje! ;* Dobrze jest się otaczać ludzmi, którzy nas inspirują i zachęcają do rozwoju i rozwijania pasji. Czasami brakuje nam odwagi i potrzebujemy pozytywnych kopniaków z zewnątrz. :) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  19. te zaproszenia są o 1000 lat świetlnych od lat pięćdziesiątych :) ale to szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy - 1000 lat świetlnych to już Gwiezdne Wojny :P hehe
    Ślub w tym klimacie też mógłby być ciekawy! ;)

    Zapraszam do przeczytania czym jest określenie RETRO - http://pl.wikipedia.org/wiki/Retro

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje i Wspanialego Dnia Zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super styl..Klasa..Szyk..Cudny blog ,pelen ciepla i mega zjawiskowego klimatu!Wszystko w moim guscie!
    Tez uwielbiam dopieszczac szczegoly.Za miesiac 13 sierpnia bedzie moja 7 rocznica:)Uwielbiam odwiedzac Magiczny Domek !!Pozdrowienia z Wielkiej Brytanii .Kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. strasznie sie ciesze..ucieszylam sie ,bo wiem jakie wazne jest to dla kazdej z nas, a ten okres przed moze sie wydawac,stresujacy ale nie martw sie, nie denerwuj, wszystko bedzie dobrze a wspomnienia pozostana na cale zycie.przywiazalam sie do Twojego magicznego domku i wiadomosci z niego plynacych:)uwazam, ze wszystko co tworzysz jest piekne, kobiece, cieple,z umiarem ...dlatego wierze , ze wsyzstko bedzie przecudowne w ten dzien...
    ja 14.08 obchodze swoja kolejna rocznice..takze obie bedziemy rocznice obchodzic w upalny dzien sierpnia..milo:)
    pozdrawiam cie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiola - bardzo bardzo dziękuję! Oby było jak najmniej stresu w tym dniu!

    Anonimowy (Kasia) - Aż rośnie mi serce od Twoich słów. Cudowny pozytywny kopniak na nadchodzący tydzień. Dziękuję! 7 rocznica! W tym samym dniu! :) :) :) Również życzę Wam samych wspaniałości!

    einsichten - ja również przywiązałam się do Twoich wpisów i niezmiernie dziękuję za te słowa otuchy. Staram się nie stresować i powtarzać sobie, że to nic takiego ale jednak cała ta otoczka wokół tej sytuacji robi swoje. ;)
    Widzę, że coraz więcej nas świętujących - sierpień miesiącem miłości! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje!!

    Mnie również czeka niedługo ślub (8.10).
    Podobnie jak Ty, mam swoją wizję siebie w tym dniu - co niektórzy na pewno będą "zszokowani" ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego! Swietny blog, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Gusiu trafilam na Twojego bloga przypadkiem, jestem obecnie na praktyce w Indiach i zaczynajac od postow najnowszych cofnelam sie juz az tu! twoj blog daje mi tyle pozytywnej energii i usmiechu :) swiat w ktorym teraz jestem totalnie rozni sie od polsiej rzeczywistosci, a dzieki Tobie choc na chwile jestem "u siebie" mimo, ze to przeciez Twoj, magiczny i wspanialy swiat.. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przpiękne, nietypowe zaproszenia i jeszcze te przypinki. Same ochy i achy!:)

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig