11 kwietnia 2011

Salon - wersja druga


 








































Bardzo ważną zmianą było wstawienie nowego stolika. Kupiłam go od mamy mojej koleżanki, która zajmuje się sprzedażą różnych niesamowitych przedmiotów i mebli. Takie indyjskie stoliki bardzo mi się podobają - w sklepach a nawet na allegro są dosyć drogie. Cieszę się że udało mi się zdobyć taki stolik za grosze.






 















Ciężar książek był za duży dla tego typu półek, biblioteczkę zorganizowałam więc w innym miejscu.








 


































Kolorowy wałek w paski kupiłam we Francji w sklepie 'Maison du Monde' 
(www.maisonsdumonde.com)
W tle regał, na który polowałam kilka miesięcy, po tym jak widziałam podobny we Francji.








 


































Jak widać Gapcia uwielbia pozować do zdjęć. Ciągle się przesiadała by tylko ją uwiecznić. :)


SHARE:

2 komentarze

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig