11 kwietnia 2011

Sypialnia po zmianach (archiwum z lutego)

Zaszły subtelne zmiany w sypialni, o których wspominałam już wcześniej. Pojawiły się białe stoliczki nocne oraz nowe lampki. Zmieniłam również aranżację nad łóżkiem.




















































W ramce gałązka z ogródka. Na niej zawisną uszyte przeze mnie ptaszki.

































































Bardzo lubię nietypowe połączenia. Na nowoczesnej, prostej komodzie stoi lustro z historią.




















































W ramach odmiany sypialni porobiłam również porządki w szafie.
































Okna sypialni wychodzą na południe. Idealna sytuacja dla tych, którzy są już spragnieni słońca. :)




















































Imieninowa półeczka wisi już na swoim miejscu.







































Od góry: Nowa uszyta przeze mnie Tildka; świecznik w kształcie ptaszka (Home&You); szklane flakoniki (Ikea); narzuta na fotel (Jysk); urocze poduszeczki w pastelowych kolorach (górna -Ikea, dolna - Home&You)
SHARE:

1 komentarz

  1. Hej,

    Jaki kolor farby jakiej marki był na ścianach na tym zdjęciu? Taki bym widziała w naszej sypialni :).

    Dziekuję z góry za odpowiedź :)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig