14 kwietnia 2011

Kolory w sypialni

Zbliżają się ciepłe dni. Delikatnie zmieniam sypialnię w letnie kolory. Beże zastąpiłam śmietanową bielą. (pokrycie fotela i narzuta na łóżko).
Dodatki w kolorze ugru przypominają mi szumiące łany zbóż. Idealne zestawienie na słoneczne dni.






















































Sielski klimat w sypialni pomaga nam lepiej wypoczywać. Dobór otaczających nas barw ma duży wpływ na nasze samopoczucie. Barwy pobudzają lub wyciszają. Sprawiają, że nasza przestrzeń życiowa oraz pomieszczenia, w których codziennie przebywamy oddziaływają  na nasz nastrój. 

Biały to kolor nieograniczonej przestrzeni i nieskazitelnej czystości. Przynosi spokój , dobre samopoczucie oraz łagodzi emocje. Jest dobrym lekarstwem na stres. Daje również poczucie swobody i ułatwia formułowanie myśli oraz nowych pomysłów.
Natomiast odcienie ugru sprzyjają pogodnym myślom i przywracają chęć do życia.
SHARE:

6 komentarzy

  1. Och... po prostu zakochałam się w Twojej sypialni :) Masz tam tak ciepło i przytulnie. Jak Ci wspominałam robię remont w sypialni i wybrałam odcienie bieli i beżu . Zastanawiam się gdzie kupiłaś tę półeczkę z pierwszego zdjęcia oraz mały biały stoliczek z czwartego ??
    Czekam na odpowiedź i pozdrawiam gorąco :)
    _LLauretta_

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały stoliczek z tacą kupiłam w Tchibo jakiś czas temu. Teraz widziałam niedawno wersję (niby ogrodową) w kolorze drewna.

    Półeczkę dostałam od Pana Narzeczonego na imieniny. Zamówił ją na allegro następnie szlifował i pomalował białą bejcą. To taka nowa pasja - praca w drewnie. Kilka póleczek, tacek, szafeczek jest ulepszana na strychu więc będzie ich więcej w Magicznym Domku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie jest w magicznym domku. Całusy dla waszej czwórki.Euzebia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie biały kolor w pomieszczeniach jest zbyt...zimny i niepraktyczny. Poza tym szybko się brudzi. ;-) Wolę kolory. Jednak wiesz, jak kocham Magiczny Domek, prawda? U Ciebie biel (teraz z ugrem) pasuje idealnie! :-)
    Pollyanna

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, że biel nie jest najpraktyczniejszym kolorem :) Ale ja już się poddałam, bo mając takie dwa sierściuchy i tak muszę prać narzuty bardzo często! Najgorzej jest z Lunką która na białych materiałach zostawia czarną sierść a na czarnych białą. :)
    Lubie kolor biały ale też nie do przesady. Całe domki skąpane w bieli podobają mi się u kogoś, u mnie natomiast lubie różne kolory. W każdym pomieszczeniu dominują inne.
    Pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aha . Bardzo dziękuje za odpowiedź :)
    _LLauretta_

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig