25 kwietnia 2011

Biochemia Urody

Od jakiegoś czasu buszuję po internecie poszukując kosmetycznych nowości. Lubię dbać o swoje zdrowie. Staram się uprawiać sport, zdrowo odżywiać i dbam o urodę.
Przemysł kosmetyczny oferuje nam ogromną ilość produktów do wyboru. Cenię sobie kosmetyki naturalne, delikatne ale skuteczne, które nie podrażnią mi skóry. Cieszę się, że na rynku coraz częściej można kupić kosmetyki ECO. Z naturalnych składników organicznych, bez sztucznych barwników i syntetycznych konserwantów. 
Ponieważ moje apteczne kosmetyki po woli się kończą, szukałam jakieś delikatnej pielęgnacji cery na wiosnę i lato. I tak trafiłam na filmik o kosmetykach, które możemy zrobić sami w domu.

Na stronie www.biochemiaurody.com możemy zakupić półprodukty kosmetyczne (w postaci samodzielnej lub jako odpowiednio skomponowane i odważone zestawy), służące do wyrobu własnych, naturalnych i efektywnych kosmetyków w warunkach domowych.
Produkty, które są dostępne w Biochemii Urody wykonane są na bazie zestawów, które mają proste składy, nie zawierają żadnych zbędnych wypełniaczy, sztucznych środków barwiących i substancji zapachowych oraz nadmiaru konserwantów. 
Podoba mi się polityka firmy. Nie stosują haseł reklamowych oraz dbają o świeżość dostarczanych półproduktów. Jednocześnie nie deklarują, że produkty są wyłącznie naturalne, korzystają też z metod wypracowanych przez człowieka - bezpiecznych i efektywnych.

Przeczytałam informacje zawarte na stronie od deski do deski i postanowiłam spróbować. Po 2 tygodniach dotarła do mnie paczuszka więc zabrałam się do stworzenia swoich własnych kosmetyków. :)

























































W moim zamówieniu dotarły do mnie następujące kosmetyki: hydrolat aloesowypomarańczowy olejek myjącypeeling enzymatyczny, puder bambusowy (jedwab + owies) oraz serum do twarzy.
Powiem szczerze, że niektóre kosmetyki po prostu mnie niesamowicie zaskoczyły. Stosuję je dopiero od tygodnia a już wiem, że niektóre produkty kupię ponownie oraz wypróbuję inne, które są dostępne na stronce. 
Szaleję na punkcie pudru bambusowego z dodatkiem jedwabiu i koloidalnej mąki owsianej. Gdy omiotę nim twarz, cera staje się wyrównana, jedwabiście gładka i oddycha. Po peelingu nie mogę przestać dotykać swojej twarzy jest tak gładka. Hydrolat przyjemnie koi cerę (czuję, że jest dla niej delikatny) a olejek myjący zmywa naprawdę wszystko!

Gorąco polecam! Wszystkie dostępne kosmetyki są naprawdę niedrogie. Po co przepłacać za znaną firmę i piękne opakowanie skoro działanie jest takie samo (a nawet lepsze!).
Znając mnie ulegnę również innym kosmetycznym nowościom ale kosmetyki z Biochemii Urody z pewnością zagoszczą u mnie na stałe. 
SHARE:

3 komentarze

  1. Mam nadzieje ze bedziesz z tych kosmetykow tak samo zadowolona jak ja :) U mnie powoli hydrolat i olejek myjacy dotykaja dna wiec musze zlozyc kolejne zamowienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz jak bardzo Ci dziękuję! :) Sama zastanawiam się co jeszcze zamówić! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam peeling miodowy. Po nim skóra jest bardzo gładka. Ja daję 2 łyżeczki miodu, łyżeczkę soli i odrobinę wody. Mieszam i peeling gotowy:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig