11 kwietnia 2011

Dekoracja świątecznego stołu (archiwum grudniowe)


Jak co roku z moimi przyjaciółkami urządzamy 'Babską Wigilię'. Taka wigilia odbywa się maksymalnie tydzień przed prawdziwą Wigilią. Dzielimy się wtedy menu i każda przyrządza coś do jedzenia. Kupujemy po małym upominku i urządzamy wspólne losowanie prezentów.

W tym roku 'Babską Wigilię' spędzamy w Magicznym Domku.

Ogranizacja przed świętami jest niezwykle ważna, więc już dziś ugotowałam zupę grzybową oraz ubrałam i udekorowałam stół.












 









































































Obrus oraz świąteczny świecznik kupiłam w Home&You; Talerze, szklanki i serwetki w Ikea; Kieliszki (Tesco); ozdoby świąteczne z filcu (Rossman); Zestaw sztućców dostałam od Mamy; Szyszki pochodzą z ogrodu moich rodziców; Jemiołę kupiłam na ryneczku :)












 









































































Gapcia nie może się doczekać!






 

















A powyżej zdjęcie zrobione za dnia.






 
















Dobranoc! :)
SHARE:

1 komentarz

  1. Bardzo fajny pomysł na babską wigilię.
    Przytulna,świąteczna dekoracja.
    Gratuluję pomysłu i zmysłu dekoratorskiego.
    Pozdrawiam.
    Marzena.

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig