27 kwietnia 2011

Styl Méditerranée

Już wiecie, że lubię żeglować, ale marynarski styl oraz morskie dodatki lubię również w modzie. Jest to jeden z moich ulubionych (obok romantycznego) stylów ubierania. Idealny na wiosne i lato. Wolę jednak wybiegać poza charakterystyczne kolory takiego looku. Typowe zestawienie kolorów wydaje mi się zbyt zimne i kontrastowe. Biel zastępuję więc często beżem, granat uzupełniam innymi odcieniami, a czerwień zamieniam na odcień malinowy lub koral. Dzięki temu styl, który uwielbiam ale jest znany od kilku sezonów staje się mniej oklepany.
Czuję się w nim doskonale. Z jednej strony jest bardzo wygodny, można ubrać się na luzie jak i bardziej dziewczęco. Jest w nim też nutka elegancji.
Wystarczy mieć kilka rzeczy by tworzyć zupełnie inne zestawy na kolejne dni. Ja przedstawiam Wam 27 propozycji i mogłabym je tworzyć w nieskończoność gdyby nie to, że zapadł zmrok i wykonanie zdjęć było utrudnione.











































































































Wszystkie ubrania kupiłam w znanych, typowych sieciówkach - H&M, Reserved, Troll, Springfield, Carry, Esprit oraz rzeczy z Jackpot, które kupiłam na przecenie. Ubrania pochodzą z tak różnych okresów, że aż sama się z siebie czasami śmieję. Beżowy sweterek (w 27 propozycji) mam jeszcze z 8 klasy podstawówki!!! Nie zniszczył się ani trochę i noszę go do dziś.



































































































A Wy lubicie mieszać wasze ubrania czy nosicie sprawdzone zestawy?

Magiczny Domek pozdrawia! Ahoj! :)
SHARE:

5 komentarzy

  1. Również uwielbiam styl marynarski i kolory kontrastowe.Łączenie białego z granatem, czerwienią...Łączenie dżinsu z białym... i do tego balerinki albo trampki - ostatnio upatrzyłam sobie biało-granatowe trampki w Bata, Twoje Gusia są cudne.
    Lubię łączyć i eksperymentować:)
    Mam też kilka rzeczy, które noszę od lat i nigdy się nie starzeją:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten styl i ciesz ę się że nigdy nie wychodzi z mody.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie super! Mnie niestety jakos nie do konca takie mieszanie wychodzi wiec noszę raczej "stałe" zestawy... :( chętnie pooglądam jescze trochę inspiracji od Ciebie!

    doko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahoj!
    to mój ulubiony styl. Mieszam i noszę sprawdzone zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. co za kolekcja, uwielbiam ten styl, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig