22 kwietnia 2011

Dekoracja stołu na Wielkanoc

Dziś w Magicznym Domku spotykamy się na babskim 'Jajeczku' z moimi przyjaciółkami. Niecałe pół roku temu widziałyśmy się na Wigilii. Bardzo lubimy te nasze świąteczne spotkania. Każda przynosi jakieś pyszności (niekoniecznie typowo świąteczne) i jedząc nadrabiamy wszystkie możliwe ploteczki. Co prawda z niektórymi dziewczynami widzę się częściej, ale nie zawsze jest taka możliwość zwłaszcza, że jedna z nich mieszka zagranicą na stałe. 
Wszystkie jesteśmy kompletnie inne! Każda z nas prowadzi zupełnie inny tryb życia, ma inne spojrzenie na świat. Dlatego te spotkania są takie ciekawe i inspirujące. Nie możemy się nagadać!

Już zupa krem (brokułowa) ugotowana, faszerowane jajeczka i wielokolorowa galaretka zrobiona. Ciekawe jakie jeszcze pyszności pojawią się na stole za sprawą moich dziewczyn.
A stół ubrany czeka na swoich gości. :)













































































Temat przewodni to wiosenne motywy. Nawet zupa będzie zielona. :)























































Kremowy obrus dostałam od rodziców na gwiazdkę (Home&You); beżowe bieżniki Ikea; kurkę dostałam w prezencie na Wielkanoc w zeszłym roku; spinacze z kurkami, gniazko oraz zielona porcelanowa skorupka (Home&You); talerze w kwiatuszki dostałam od Mamy; urocze szklaneczki w kropeczki to ostatni zakup w Ikei

































































Już dziś pragnę Wam wszystkim życzyć cudownych i rodzinnych Świąt!!!
To specjalnie dla Was, na tą okazję zamówiłam piękną słoneczną pogodę!  ;)
SHARE:

5 komentarzy

  1. Piekne zdjecia :) Bede zagladac po moj Grand Designs fix i fotki Gapci bo planujemy zakupic Beagla rowniez!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za słoneczną pogodę! :-) Wszystkiego co najpiękniejsze z okazji świąt dla Was również! :-) Pollyanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiola?? Czyżby moja znajoma z dawnych lat i końskiej przygody?? :)

    Pollyanno udało mi się z tą pogodą nie?? :)

    Wesołych Świąt kochane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello Gusia - owszem :) Wciaz z ta konska przygoda sie zajmuje tylko, ze w nieco wiekszym wymiarze...zalozylam wlasny program szkoleniowy: www.aspire-equestrian.com

    Art & Design to moje ciche hobby, na ktore w tej chwili nie mam czasu. Ktoregos dnia.

    Wesolych Swiat i Mokrego Dyngusa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Można wiedzieć gdzie kupiłaś te lampy?

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig